سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب

«رستاخیز» شب اول جشنواره «رویش» را گرم کرد

rastakhiz

اکران ویژه فیلم سینمایی «رستاخیز» در اولین شب برگزاری نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» با استقبال مواجه شد.

اکران ویژه فیلم سینمایی «رستاخیز» در اولین شب برگزاری نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» با استقبال مواجه شد.

سوره سینما- به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری ، فیلم سینمایی «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش سه‌شنبه پنجم اسفندماه با حضور کارگردان و عوامل فیلم در جشنواره اکران شد. اکران این فیلم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان جشنواره و هنرمندان سینما روبرو شد.

«رستاخیز» که پیش از این در جشنواره سی و دوم فیلم فجر حضور داشت روایتی تاریخی از واقعه عاشورا است. این فیلم بعد از حدود یک سال در جشنواره رویش دوباره اکران شد و به دلیل استقبال از آن به صورت همزمان در سه سالن سینما اکران شد. نسخه اصلاح شده این فیلم با کوتاه شدن ۵ دقیقه آن به نمایش درآمد.

احمدرضا درویش به همراه عوامل فیلم رستاخیز از جمله بابک حمیدیان، پرویز پور حسینی وحسن پورشیرازی، سروش گورزی، انوش معظمی، تقی علیقلی‌زاده و سید علی قائم مقامی در مراسم حضور داشتند. نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش تا روز هفتم اسفند ماه در پردیس سینمایی آزادی ادامه دارد. اختتامیه این جشنواره روز هشتم اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>