سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب

مدیر شبکه یک میهمان پشت صحنه «تعبیر وارونه یک رویا»/ بهرام و قائمیان در لوکیشن

tabire-varoone-roya

محمد احسانی مدیر شبکه یک امروز از پشت صحنه مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» بازدید کرد.

محمد احسانی مدیر شبکه یک امروز از پشت صحنه مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سوره سینما- امروز چهارشنبه ششم اسفندماه محمد احسانی مدیر شبکه یک و تعدادی از اهالی رسانه میهمان گروه تولید مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» شدند. خبرنگاران امروز به لوکیشن این مجموعه در پژوهشگاه ملی مهندسی و زیست فن‌آوری حوالی پیکان شهر رفتند. فرهاد قائمیان و پانته‌آ بهرام در این لوکیشن حضور دارند.

رحمان سیفی‌آزاد مدیرگروه مجموعه‌های تلویزیونی هم سر صحنه حضور دارند. «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی یک تریلر جاسوسی است که فیلمنامه آن بر مبنای اطلاعات واقعی و ماجراهای اتفاق افتاده در ایران، بدون اغراق در شخصیت‌پردازی‌ها و فقط با اضافه کردن تعلیق داستانی و روابط خانوادگی قهرمانان قصه و حتی قهرمانان خارجی داستان نوشته شده است.

امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، داریوش ارجمند، فرهاد قائمیان، قاسم زارع، فرزین صابونی، الهام کردا، نیما نادری، آزاده سُدیری، صفا آقاجانی، علی صالحی، کریم امینی، ابراهیم عزیزی، نیلوفر شهیدی از جمله بازیگران این سریال هستند.

این سریال ۲۰ قسمتی در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک تولید می‌شود. فریدون جیرانی پیشتر مجموعه «مرگ تدریجی یک رویا» را برای شبکه دو ساخته بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>