سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۲:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب

نظر بابک حمیدیان درباره «رستاخیز»/ درویش به من اعتماد کرد

babak-hamidian

بابک حمیدیان ابراز امیدواری کرد زمینه برای اکران عمومی «رستاخیز» فراهم شود.

بابک حمیدیان ابراز امیدواری کرد زمینه برای اکران عمومی «رستاخیز» فراهم شود.

سوره سینما- به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، حمیدیان که شب گذشته و در حاشیه اکران فیلم «رستاخیز» در جشنواره «رویش» حضور داشت، گفت: بیاید رایزنی کنیم که این فیلم به نمایش دربیاید، امیدوارم این فیلم هر چه زود‌تر در یک شرایط مساعد اکران عمومی شود. من با فیلم سینمایی «رستاخیز» و «چ» سیمرغ بلورین بهترین بازیگری را گرفتم و از این جهت فیلم‌ها برایم بسیار با ارزش هستند.

حمیدیان ادامه داد: بازی در دو نقش یزید و عبیدالله ابن زیاد در فیلم «رستاخیز» مسئولیت بسیار سنگینی بود. نقش‌هایی به شدت سخت که وقتی حتی به آن‌ها فکر می‌کنم تپش قلبم زیاد می‌شود. این شرایط فقط به دلیل اعتماد احمدرضا درویش برایم به وجود آمد. گرچه محسن موسوی به عنوان طراح گریم در اجرای این نقش به من کمک کرد. البته این نکته را باید بگویم که اصلاً قرار نبود در دو نقش بازی کنم و در زمان فیلم برداری این تصمیم گرفته شد.

وی در ادامه افزود: باید بگویم که اگر تفاوتی در بین این دو نقشی که بازی کردم وجود دارد، بخش زیادی از آن به دلیل کارگردانی احمدرضا درویش است. زمانی که موظف می‌شویم در نقش‌های متفاوت بازی کنیم باید از تمام ابزار‌های موجود استفاده کرد. اجماع تمام داشته‌هایم مخصوصاً تجربه، در وجودم یک انفجار محیطی را به وجود می‌آورد که باعث می‌شود نقش متفاوتی را بازی کنم.

نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش، تا روز هفتم اسفندماه در پردیس سینمایی آزادی در حال برگزاری است. اختتامیه این جشنواره روز هشتم اسفندماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>