سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اسفند ۱۳۹۳ در ۵:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب

جشنواره «رویش» آینده روشنی دارد

momeni-ruyesh

محسن مومنی شریف گفت: توجه ویژه‌ای که علاقمندان به جشنواره «رویش» دارند، نوید آینده روشن برای آن است.

محسن مومنی شریف گفت: توجه ویژه‌ای که علاقمندان به جشنواره «رویش» دارند، نوید آینده روشن برای آن است.

سوره سینما- به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری که دیشب ششم اسفند ماه در پردیس سینمایی آزدای و در نهمین دوره جشنواره فیلم رویش حضور داشت گفت: اصلاً علاقه نداشتیم که جشنواره «فیلم کوتاه دینی رویش» در تهران برگزار شود می بایست که مانند سال های گذشته این جشنواره با تلاش دوستان در همان مشهد مقدس به کار خود ادامه می داد. احساس این بود که مسئولین مشهد قدر و قیمت چنین جشنواره ای را نمی دانند به همین دلیل جشنواره در تهران برگزار شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری جشنواره رویش در تهران بر میزان مخاطبان آن نیز تاثیر گذار بوده است، گفت: شنیده ها حاکی از آن است که استقبال از نهمین جشنواره بین المللی رویش بسیار خوب بوده و از طرفی سینما آزادی ویژگی هایی دارد که هر کارگردانی آرزو دارد فیلمش در این سینما به نمایش در بیاید. طبیعتاً این شور و ذوق در جوانان دو چندان خواهد بود.

مومنی شریف با اشاره به پیشرفت کیفی آثار در این دوره از جشنواره رویش گفت: به لحاظ کیفی اگر آثار رویش را مورد بررسی قرار دهیم متوجه خواهیم شد که رشد کیفی خوبی داشته ایم. توجه ویژه ای که از سوی بسیاری از علاقه مندان به این جشنواره می شود، نشان می دهد که آینده روشنی در انتظار این جشنواره خواهد بود.

حوزه هنری برای کمک به جوانها شکل گرفته است

وی درباره وظایف حوزه هنری در حمایت از جوان هایی که در عرصه سینمای دینی دغدغه مند هستند، گفت: حوزه هنری برای کمک به جوان ها شکل گرفته است اگر دقت کنیم در اکثر مواقع حوزه هنری محلی بوده برای شناسایی و رشد جوانان هنرمند در رشته های مختلف که امروزه این جوان ها حرف های زیادی برای زدن در عالم هنر دارند. استاد علی معلم حرف خوبی زده است. وی گفته کمتر کسی است که در عالم هنر سرش به تنش بیرزد و آبی در حوزه نخورده باشد.

مومنی شریف در سخنان پایانی خود رو به جوانان دغدغه مند در عرصه سینمای دینی گفت: برای جوانانی که در این جشنواره حضور داشته اند آرزوی موفقیت می کنم و به آ ن ها می گویم که قدر بدانند هنوز اتفاقی نیافتاده است و با جایگاهی که در نظر داریم هنوز فاصله داریم اما با توکل به خدا و تلاش حتماً به موفقیت های بزرگی در وسعت جهانی در نظر داریم خواهیم رسید. جوان ها با پیشرفت های کوچک دلخوش نشوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>