سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب

احسان عبدی‌پور به دنبال یک پروانه نمایش و یک پروانه ساخت

ehsan-abdipoor

فیلم تازه احسان عبدی‌پور سال ۹۴ در ایتالیا و بوشهر فیلمبرداری می‌شود.

فیلم تازه احسان عبدی‌پور سال ۹۴ در ایتالیا و بوشهر فیلمبرداری می‌شود.

عبدی‌پور به سوره سینما گفت: فیلم تازه ام به نام «پاپ» به تازگی آماده شده و این روزها در حال تلاش برای گرفتن پروانه نمایش آن هستم. فیلمنامه دیگری هم دارم که نام آن را به خاطر اینکه قطعی نیست اعلام نمی کنم، اما به طور موازی برای گرفتن پروانه ساخت آن در حال رایزنی هستیم. وزارت ارشاد اصلاحیه‌هایی را به متن اثر وارد کرده و فیلمنامه نیاز به بازنویسی دارد.

وی درباره فیلم سینمایی «پاپ» اضافه کرد: این فیلم یک اثر سه اپیزودی است. در یک بخش درباره مهاجرت صحبت می‌کنیم، در بخش دیگر درباره شخصیت پاپ و در بخش آخر درباره چند دانشجو. برای این کار از عوامل فنی حرفه ای مثل محمد آلادپوش، نازنین مفخم، جهانگیر میرشکاری، مسعود سخاوتدوست آهنگساز دعوت کردم و برادرم ادریس عبدی‌پور نیز فیلم را تهیه کنندگی کرد. حدیث چهره پرداز، توماج پورمراد و غلامرضا فرج زاده بازیگران این فیلم هستند.

این کارگردان درباره فیلم در انتظار پروانه ساخت خود توضیح داد: فیلم سوم من در ایتالیا و بوشهر فیلمبرداری خواهد شد. خانم‌ها طهورا عبدالقاسمی و مهتاب کرامتی آن را تهیه خواهند کرد. ما قرار بود زمستان امسال کار را شروع کنیم اما بعد از اینکه به فیلمنامه ممیزی وارد شد، معطل ماندیم و احتمالا بهار ۹۴ فیلم را کلید خواهیم زد.

احسان عبدی‌پور دو سال قبل با فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» در جشنواره سی و یکم فیلم فجر حضور داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>