سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب

مراحل فنی «حبیب آقا» رو به پایان است/ احتمال حضور در جشنواره فیلم شهر

habib-agha

فیلم تلویزیونی «حبیب آقا» به کارگردانی محمد حمزه‌ای برای پخش آماده می‌شود.

فیلم تلویزیونی «حبیب آقا» به کارگردانی محمد حمزه‌ای برای پخش آماده می‌شود.

محمد حمزه‌ای کارگردان درباره فیلم «حبیب آقا» که در انجام مراحل فنی متوقف شده بود، به سوره سینما گفت: با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته صداگذاری توسط علیرضا علویان، موسیقی توسط حبیب خزاعی فر و تصحیح رنگ توسط سامان مجد وفایی در حال انجام و رو به پایان است و به نظر تا پیش از پایان سال تمام مراحل فنی انجام خواهد شد.

این کارگردان درباره پخش این فیلم نیز گفت: پس از اینکه کار بطور کامل به پایان رسید ، در صورت صلاحدید مدیران شبکه پنج کار را برای حضور در جشنواره فیلم شهر ارائه خواهیم کرد ، به این دلیل که داستان و فضای این فیلم اجتماعی و شهری است و می تواند در جشنواره حضور خوبی داشته باشد ، البته همانطور که گفتم این حضور منوط به موافقت و صلاحدید مدیران شبکه پنج است .

وی ادامه داد: مراحل تبلیغاتی کار نیز پشت سر گذاشته شده و پوستر «حبیب آقا» توسط محسن جسور طراحی شده است و امیدواریم که پس از ماه ها تلاش و کوشش صادقانه عوامل این گروه کار در مرحله پخش هم بتواند نظر مخاطبان را جلب کند و اتفاقات خوبی در پیش باشد .

فیلم «حبیب آقا» درباره زندگی یک پدر و پسر به نام های حبیب آقا و رضا است که روابط دوستانه و خوبی با یکدیگر دارند و رضا به دلیل کهولت سن پدر و بیماری او به شدت از او مراقبت می کند ، اما یک اتفاق در روند داستان باعث می شود که رابطه این پدر و پسر دچار اختلال شود و ماجراهایی به وقوع بپیوندد. در این فیلم سجاد افشاریان، حسین ملکی، پوریا رحیمی سام، علیرضا استادی، بهاران بنی‌احمدی و یدالله شادمانی در کنار مریم بوبانی، بهنام تشکر و امید روحانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیگر عوامل پروژه عبارتند از نویسنده : پیام کرمی براساس ایده ای از محمد حمزه ای ، تهیه کننده : سید مرتضی عمادی ، مدیر تصویربرداری: پیمان عباس‌زاده، صدابردار: منصور شهبازی، تدوین: سجاد پهلوان‌زاده، مدیر تولید : سید داوود هاشم‌زاده، طراح صحنه و لباس‌: آزاده قوام ، طراح گریم: مهرنوش طبیبی ، عکس : زهرا محمدزاده و عنوان بندی و گرافیست: محسن جسور.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>