سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اسفند ۱۳۹۳ در ۹:۰۱ ق.ظ چاپ مطلب

اکران «فردا» در گروه «هنر و تجربه»

farda

فیلم سینمایی «فردا» اردیبهشت‌ماه سال ۹۴ در گروه «هنر و تجربه» روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «فردا» اردیبهشت‌ماه سال ۹۴ در گروه «هنر و تجربه» روی پرده می‌رود.

احسان دلاویز تهیه‌کننده «فردا» که فیلم سینمایی «لامپ ۱۰۰» را روی پرده دارد درباره شرایط گیشه فیلم خود گفت: متاسفانه هر جفایی که می‌شد در حق این فیلم روا داشتند. همه می‌دانند که الان بدترین فصل اکران است و به حق فرصتی برای رفتن به سینما وجود ندارد، ولی در این شرایط بازهم از مردم سپاسگزارم که برای دیدن فیلم وقت می‌گذارند و همانطور که شاهدیم در مقایسه با سایر فیلم های روی پرده «لامپ۱۰۰» جایگاه بهتری در جدول فروش دارد.

دلاویز که فیلم اول سینمایی خود را هنوز اکران نکرده است افزود: خوشبختانه با اکران نوبت نوروزی از نیمه اسفندماه این فیلم به نمایش خود ادامه می‌دهد و تا اوایل سال بعد هم با کم شدن تعداد سالن‌ها روی پرده می‌ماند. علاوه بر این طبق صحبت هایی که دبیر شورای سیاستگذاری با مهدی پاکدل یکی از کارگردان‌های فیلم داشته، «فردا» به کارگردانی مهدی پاکدل و ایمان افشاریان نیمه اول سال آینده در گروه «هنر و تجربه» روی پرده خواهد رفت.

در «فردا» که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت، علیرضا شجاع نوری، ستاره اسکندری، سوده شرحی، علی دهکردی، صادق صفایی و … بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>