سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۰:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب

شبکه‌های خارجی مشتاق خرید مجموعه «جلال‌الدین»/ سرنوشت مبهم تولید فاز بعدی

jalaledin

آرش معیریان معتقد است به عنوان کارگردان ساخت فیلم در ژانرهای مختلف تفاوتی برایش ندارد.

آرش معیریان معتقد است به عنوان کارگردان ساخت فیلم در ژانرهای مختلف تفاوتی برایش ندارد.

معیریان که جمعه شب‌ها مجموعه تلویزیونی «جلال الدین» را روی آنتن دارد به سوره سینما گفت: خوشبختانه تا الان بازخوردهای خوبی را شاهد بودیم. این سریال هرچه جلوتر می‌رود بیشتر بین مردم جا باز می‌کند و اتفاق خوبی که تا الان افتاده استقبال شبکه های خارجی کشورهای همسایه از خرید آن است. همه گروه برای این مجموعه زحمت کشیدند. امیدوارم آنطور که شایسته این شخصیت است کار دیده شود و مورد استقبال قرار بگیرد. در کنار پخش هرشبی سریال ها به نظرم نمایش هفتگی برای آثار تاریخی مناسب است و به نفع فیلم تمام می‌شود.

وی افزود: چون پخش روتین امکان تکرار ندارد و مخاطب تا با ماجراهای یک قسمت بخواهد ارتباط برقرار کند در مواجهه با ادامه داستان قرار می گیرد اما برای آثار تاریخی لازم است فرصت بیشتری به بیننده بدهیم تا آمادگی دنبال کردن روند قصه را در خود ایجاد کند. با توجه به سوژه ای که ما انتخاب کردیم حساسیت های زیادی وجود داشت تا کار آنطور که شایسته است تولید شود. مولانا یک شخصیت تاثیر گذار است که هر فیلمسازی تمایل دارد سهم خود را در نمایش زندگی و سابقه تاریخی او ادا کند. من هم بر خودم واجب دیدم در این وادی سهم خود را ادا کنم و تصویری درست از دوران کودکی این بزرگوار داشته باشم.

معیریان گفت: در بخش اولی که از زندگینامه ساخته شد تنها دوران کودکی تصویربرداری شد. فیلمنامه بخش‌های بعدی نوشته شده است اما در انتظار تصمیم مسئولان هستیم که هنوز زمان تولید و اینکه چه فیلمسازی آنرا کارگردانی کند مشخص نشده است . به عنوان کارگردان ساخت فیلم در ژانرهای مختلف تفاوتی برایم ندارد، هر ژانر قابلیت و ارزش‌های خاص خود را دارد و من به شدت علاقمندم در وادی فضاهای تاریخی بازهم بتوانم زندگی و تفکر اشخاص فاخر و تاثیر گذار را جلوی دوربین ببرم.

فیلم سینمایی «شانس، عشق، تصادف» به کارگردانی معیریان کماکان روی پرده است و اکران آن تا نوروز ۹۴ ادامه دارد. این فیلم با فروش ۶۰۰ میلیون تومانی در شهرستان و ۴۰۰ میلیون تومانی در تهران به باشگاه میلیاردی‌ها پیوسته است. همچنین مجموعه «رالی ۲» که قرار بود به زودی وارد پیش‌تولید شود، متوقف شد. سرمایه گذار هنوز برای انجام این پروژه اعلام آمادگی نکرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>