سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ بهمن ۱۳۹۱ در ۷:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب
همه برندگان سیمرغ/

سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برای توسلی و فرخ نژاد

fajr31

هانیه توسلی و حمید فرخ نژاد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن و مرد سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کردند.

هانیه توسلی برای بازی در فیلم سینمایی «دهلیز» و حمید فرخ نژاد برای بازی در «استرداد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن و مرد سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کردند.

سوره سینما- گمانه زنی ها درباره برندگان سیمرغ پیش از آغاز اختتامیه به اوج خود رسیده، خبرنگار سوره سینما پس از جستجوی خبر فهرستی از برگزیدگان یافت که در پی می آید:

بهترین فیلم اول را «دهلیز» دریافت کرد، بهترین بازیگر نقش اول زن هانیه توسلی برای بازی در «دهلیز»، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را پگاه آهنگرانی دریافت کرد. حمید فرخ نژاد برای بازی در فیلم «استرداد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد و رامبد جوان برای بازی در «گناهکاران» و یک نقش جدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل را به دست آورد.

آتوسا قلمفرسایی برای طراحی صحنه «حوض نقاشی» سیمرغ بلورین را دریافت کرد. محسن علی اکبری سیمرغ بلورین بهترین فیلم را دریافنت کرد، پرویز شهبازی سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را برای «دربند» به دست آورد، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را بهنام بهزادی برای قاعده تصادف دریافت کرد و سهم «آسمان زرد کم عمق» سیمرغ بلورین بهترین تدوین برای بهرام دهقانی بود.

سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نظر تماشاگران هم به «حوض نقاشی» محصول حوزه هنری رسید.