سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب

نامه قدردارنی ایوبی از رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

hojatollah-ayubi

دکتر حجت‌الله ایوبی طی نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک از همراهی و همدلی کمیسیون فرهنگی مجلس تشکر کرد.

دکتر حجت‌الله ایوبی طی نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک از همراهی و همدلی کمیسیون فرهنگی مجلس تشکر کرد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، متن کامل این نامه به شرح زیر است: جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک. رییس محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ؛با سلام واحترام؛هماهنگونه که مستحضرید انتخابات خانه سینما با حضور کم نظیر نمایندگان صنف های مختلف با شکوه،نظم و در کمال قانونمندی  برگزار شد. این رویداد مهم گامی است بلند برای حرکتی پرشتاب تر به سوی سینمایی سرشار از امید و آرامش و پویایی و پیشرفت. سینمایی پر افتخار ایران که به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در زمره بهترین های جهان بوده و شایسته حمایت های همه جانبه همه دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی به ویژه مجلس شورای اسلامی است؛همکاری و همراهی صمیمانه شما و اعضای محترم کمیسیون فرهنگی یکی از مهمترین عوامل به سامان شدن وضعیت خانه سینما و گذر از بحران های تحمیلی به این نهاد مهم و اثر گذار است.بدینوسیله نهایت سپاس خود و جامعه سینمایی را اعلام و امیدوارم با همدلی و همکاری های بیشتر شاهد اعتلای سینمای کشور در جهت اهداف والای انقلاب شکوهمند اسلامی باشیم.

تاریخ سینمای ایران ،صبوری های شما را فراموش نخواهد کرد

رئیس سازمان سینمایی طی نامه‌ای به محمدمهدی عسگرپور بابت تدبیر و صبوری در سال های پر حادثه،تقدیر و تشکر کرد. در پی برگزاری انتخابات خانه سینما در عصر روز یازدهم اسفند ۹۳و انتخاب هیات مدیره جدید این خانه توسط اصناف سینمایی ،دکتر حجت الله ایوبی طی نامه‌ای خطاب به محمد مهدی عسگرپور مدیرعامل پیشین خانه سینما، از تدبیر و صبوری های وی و نیز دیگر اعضای هیات مدیره اسبق خانه سینما در سال های پر حادثه ، تقدیر و تشکر کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است: جناب آقای محمد مهدی عسگر پور در تاریخ سینمای کشورمان،تلاش، تدبیر و صبوری های شما و اعضا محترم هیات مدیره خانه سینما در این سال های پرحادثه هرگز فراموش نخواهد شد. برگزاری با شکوه انتخابات خانه سینما در روز به یادماندنی یازدهم اسفند میوه درایت، بردباری و مدیریت شایسته شماست. ضمن سپاس از شما و همکاران تان از جامعه سینمایی و صنوف مختلف به خاطر حضور کم نظیرشان در انتخابات تشکر میکنم. همچنین از صمیم قلب انتخاب اعضا جدید هیات مدیره را تبریک گفته و ورودشان رابه عرصه خدمت به سینمای پرافتخار کشورمان را گرامی میدارم. سازمان سینمایی با همه توان در کنارتان خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>