سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اسفند ۱۳۹۳ در ۹:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب

انجام اصلاحات جزئی در «این سیب هم برای تو»/ آغاز دوباره پیش‌تولید «پرواز در ارتفاع صفر»

mohamad-neshat

فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» ساخته سیروس الوند پس از انجام اصلاحات روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» ساخته سیروس الوند پس از انجام اصلاحات روی پرده می‌رود.

محمد نشاط تهیه‌کننده فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند درباره اکران این فیلم به سوره سینما گفت : پس از جشنواره فیلم فجر و دریافت نظرات و بازخوردها از صاحب نظران و منتقدان تصمیم گرفتیم که حدود ۳ دقیقه از کار را کوتاه کنیم و در یکی از سکانس ها صدای موسیقی را کم کردیم و برخی اصلاحات جزئی دیگری هم انجام شده است و از طرفی هم مدارک خود را برای دریافت پروانه نمایش به ارشاد ارائه کردیم تا سپس درباره اکران تصمیم گیری کنیم .

وی ادامه داد: پخش «این سیب هم برای تو بر عهده هدایت فیلم است و طبق صحبت هایی که انجام شد با توجه به اینکه اکران نوروز قطعی شده و از طرفی هم اوایل سال آینده در مقارن با ماه مبارک رمضان است و پس از آنهم فصل آغاز مدارس ، به نظر می رسد که اگر بتوانیم تابستان سال آینده اکران داشته باشیم ، زمان خوبی خواهد بود که باید منتظر ماند و دید چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد .

این تهیه‌کننده در مورد دیگر فعالیت های خود گفت: دوباره قرار داد سریال هفت قسمتی «پرواز در ارتفاع صفر» امضا شده و قرار است به زودی وارد مرحله پیش‌تولید شویم و امیدوارم این بار به نتیجه برسد. این مجموعه از سال ۹۰ قرار است مقابل دوربین برود، اما هر بار با مشکل مالی مواجه می‌شود و از ما می خواهند کار را متوقف کنیم. همانطور که ما یکبار پیش‌تولید چهار ماهه را پشت سر گذاشتیم و حتی با بازیگران هم قرارداد بستیم و لوکیشن ها را انتخاب کردیم، اما گفتند کار را متوقف کنید.

نشاط افزود: در همین راستا همه چیز را مهیا کرده بودیم و قرار بود که سامان سالور کارگردانی کار را انجام دهد که انصراف داد و دوباره کار را با ابراهیم شیبانی آغاز کردیم و امیدوارم با مدیریتی که از آقای تخشید سراغ دارم وعده ها عملی شود و سرمایه لازم را در اختیار ما قرار دهند تا در روزهای آینده پیش تولید را مجدد آغاز کنیم و با بازیگران جدید صحبت کنیم و قرارداد ببندیم.

تهیه‌کننده «این سیب هم برای تو » گفت: بازیگرانی که پیش از این با آنها قرارداد داشتیم الان سر کار هستند که از جمله آنها مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی است و ما گزینه های جدیدی را مدنظر داریم، ولی هنوز توافق و صحبتی صورت نگرفته است، اما عوامل پشت صحنه ما تغییر نکرده و با همان دوستان همکاری خواهیم کرد. امیدوارم این بار کار را با برنامه‌ریزی مقابل دوربین ببریم.

نشاط ادامه داد: حتی ما تا جایی پیش رفتیم که بخش‌های مربوط به سکانس های پرواز را در مانور ولایت فیلمبرداری کردیم که به فراخور نیاز در فیلم از آنها استفاده کنیم، اما باز هم کار خوابید. به هر حال پس از تغییرات در مرکز سیما فیلم و آمدن آقای تخشید ایشان بلافاصله قرار داد این پروژه را امضا کردند. قرار است در یکی دو روز آینده بودجه لازم را به ما بدهند تا وارد پیش تولید شویم و کار را به احتمال فراوان سال آینده کلید خواهیم زد.

مجموعه «پرواز در ارتفاع صفر» یک مینی سریال هفت قسمتی با مضمون دفاع مقدس اشت که به روایت زندگی یک خلبان جنگی می‌پردازد که در ابتدای جنگ متوجه می‌شود نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>