سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ اسفند ۱۳۹۳ در ۹:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب

چرا جشنواره فیلم فجر برای طالبی مهم نیست؟/ «پادو» سال ۹۴ کلید می‌خورد

mohamad-ali-talebi

فیلم سینمایی «پادو» به کارگردانی محمدعلی طالبی سال ۹۴ کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «پادو» به کارگردانی محمدعلی طالبی سال ۹۴ کلید می‌خورد.

طالبی به سوره سینما گفت: با همکاری پسرم آرش طالبی فیلمنامه‌ای به نام «پادو» نوشته‌ایم و ان شاء الله در بهار ۹۴ آن را کلید می‌زنیم. تمام لوکیشن‌های این فیلم در شهر تهران است و در حقیقت روایتی از زندگی کودکان کار به حساب می‌آید. آرش تدوینگر است، اما این بار در نگارش اثر هم به من کمک کرد. این فیلم را خودم کارگردانی خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که درباره حضور فیلم قبلی خود «قول» در جشنواره فیلم فجر و بی‌مهری صورت گرفته چه نظری دارد، گفت: راستش را بخواهید دیگر برایم اهمیت ندارد. من چندین دهه است که دارم فیلم می‌سازم. این اواخر نگاه تحقیرآمیز مدیران و مسوولان به آثارم را تحمل می‌کنم اما این باعث نمی‌شود از کار باز بایستم. من فیلمم را می‌سازم، آنان اگر می خواهند در جشنواره فیلم را نمایش دهند، اگر نمی‌خواهند این دیگر حقیقتا اهمیتی ندارد.

محمدعلی طالبی  امسال با فیلم «قول»، فیلم برگزیده جشنواره کودک در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، اما فیلم در هیچ رشته‌ای کاندیدا نشد. به نظر می‌رسد حضور این فیلم و فیلم «فرار از قلعه رودخان» دیگر فیلم کودک حاضر در این رویداد حضوری تشریفاتی بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>