سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اسفند ۱۳۹۳ در ۱:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب

امیدوارم «آتلان» از حمایت تلویزیون برخوردار شود/ اکران نوروز برای هر فیلمسازی خوشایند است

atlan1

کارگردان مستند «آتلان» از اکران نوروزی این فیلم ابراز رضایت کرد.

کارگردان مستند «آتلان» از اکران نوروزی این فیلم ابراز رضایت کرد.

معین کریم‌الدینی کارگردان مستند «آتلان» که در برنامه اکران نوروز گروه «هنر و تجربه» قرار گرفته است به سوره سینما گفت: بطور قطع اکران نوروز برای هر فیلمساز و تهیه‌کننده بسیار خوشایند است و همه تلاش می‌کنند که در این فصل از اکران حضور داشته باشند. نوروز یکی از زمان‌هایی است که هم صاحبان آثار و هم مخاطبان از آن استقبال می‌کنند و ما هم به این شرایط امیدوار هستیم.

وی در ادامه افزود: در مورد اکران «آتلان» در گروه «هنر و تجربه» باید گفت که از روزی که این گروه شروع به کار کرده است، شعارش فروش فیلم‌ها نبوده، بلکه قصد و هدف اصلی دیده شدن و معرفی بیشتر فیلم‌های تجربی و پیشرو در ژانرهای مختلف بوده است. به نظرم در یک سال اخیر این گروه عملکرد مناسبی داشته است و در این راه موفق بوده و امیدوارم راه را به همین منوال ادامه دهد.

atlan-poster

کریم‌الدینی گفت: امیدوارم مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به عنوان پخش کننده این فیلم بتواند شرایط خوبی را برای تبلیغات این اثر فراهم کند و از طرفی هم تلویزیون این امکان را فراهم کند تا تیزرهای مربوط به این اثر به خوبی از شبکه‌های تلویزیون پخش شود و فیلم را معرفی کند. با توجه به پتانسیلی که فیلم «آتلان» دارد و داستان ساده و بی‌تکلفی که در قالب یک شیوه داستانگویی متناسب با سلیقه مخاطب سینمارو ایرانی است، به نظر فیلم می‌تواند اکران موفقی را پشت سر بگذارد.

این سینماگر ادامه داد: سینمای مستند ما پتانسیل ویژه دارد و این مساله را در جشنواره سینما حقیقت می‌شود دید. منظورم فقط فیلم «آتلان» نیست، بلکه فیلم‌های دیگری هم بودند که نشان دادند در جذب مخاطب به این گونه سینمایی موفق هستند. من این مساله را زمانی که جایزه جشنواره فیلم سینما حقیقت را دریافت کردم در حضور آقای ایوبی گفتم که باید سینمای مستند را حمایت کرد و توجه ویژه ای به آن داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>