سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اسفند ۱۳۹۳ در ۱:۴۳ ب.ظ چاپ مطلب

مدیر جدید گروه فیلم و سریال شبکه پنج منصوب شد

shabake-5

محمودرضا تخشید رئیس مرکز امور نمایشی سیما در حکمی مهدی روشن‌روان را به عنوان مدیر جدید گروه فیلم و سریال شبکه پنج منصوب کرد.

محمودرضا تخشید رئیس مرکز امور نمایشی سیما در حکمی مهدی روشن‌روان را به عنوان مدیر جدید گروه فیلم و سریال شبکه پنج منصوب کرد.

سوره سینما- در متن این حکم نوشته شده است: نظر به دانش، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه برنامه های نمایشی و با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مدیر محترم شبکه ، به موجب این حکم به عنوان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما منصوب می‌شوید.

با توجه به اهمیت تولیدات نمایشی شبکه و جذابیت این قالب برای مخاطبان انتظار می رود با تعامل سازنده با مدیر محترم شبکه پنج سیما و استفاده از برنامه سازان خلاق و هنرمند ضمن بالا بردن کیفیت برنامه‌های نمایشی در تعمیق مولفه های دین ، اخلاق ، آگاهی و امید اهتمام ویژه ای داشته باشید. وظیفه خود می دانم از خدمات ارزنده جناب آقای سید علی اکبر محمودی مهریزی در طول تصدی مدیریت این گروه صمیمانه تشکر نمایم.

همچنین محمودرضا تخشید در احکام جداگانه عباس نعمتی به عنوان مشاور رئیس مرکز امور نمایشی سیما و سعید ملیح را به عنوان مدیر طرح و برنامه این مرکز معرفی کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>