سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش «چند متر مکعب عشق» در دانشگاه‌ها/ فیلم برادران محمودی در افغانستان

chand-metre-mokaab

فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی در دانشگاه‌های تبریز و کرمان روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی در دانشگاه‌های تبریز و کرمان روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، طی یک هفته گذشته فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» در دانشگاه‌های شهرهای قم و کاشان برای دانشجویان به نمایش گذاشته شد، این فیلم در دانشگاه‌های شهید بهشتی و پردیس دانشگاه تهران اکران شد. قرار است در روزهای باقی مانده سال ۹۳، این فیلم در دانشگاه شهرهای تبریز و کرمان هم به نمایش در بیاید.

یکی دیگر از نمایش‌های مهم «چند متر مکعب عشق» در هفته پایانی اسفندماه در سفارت ایران در افغانستان اتفاق می‌افتد و سران این کشور به تماشای این اثر تحسین شده در جشنواره سی و دوم خواهند نشست. «چند متر مکعب عشق» را جمشید محمودی کارگردانی کرده است. ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، مسعود میرطاهری و … بازیگران این فیلم هستند. پخش داخلی و خارجی این فیلم را سازمان توسعه سینمایی سوره برعهده دارد.

chand-metre-mokaab2

نوید محمودی تهیه‌کننده «چند متر مکعب عشق» پیش از این بنا بود تهیه کنندگی برنامه ویژه سال تحویل شبکه اول سیما را هم بر عهده بگیرد اما به خاطر همین سفرها، از ادامه کار انصراف داد و آن را به تهیه‌کننده دیگری سپرد. «چند متر مکعب عشق» به تازگی وارد باشگاه میلیاردی‌ها شده است و با توجه به اینکه ستاره ای در این فیلم روی پرده نرفته، استقبال از این فیلم یکی از اتفاق‌های سال ۹۳ است.