سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ اسفند ۱۳۹۳ در ۸:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

تجربه نقشی متفاوت در مجموعه جیرانی/ فرهاد قائمیان و سه فیلم در انتظار اکران

farhad-ghaemian1

فرهاد قائمیان نقشی چند وجهی و متفاوت در مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» بازی می‌کند.

فرهاد قائمیان نقشی چند وجهی و متفاوت در مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» بازی می‌کند.

قائمیان به سوره سینما گفت: تازه‌ترین کار من با فریدون جیرانی رقم خورده و در کنار بازیگرانی چون امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، داریوش ارجمند، الهام کردا و … در مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» همبازی هستم. هر کاری سختی خودش را دارد و این مجموعه هم باتوجه به قصه و فضای کار، استثنا نبود. امیدوارم برای همه کسانی که در این گروه زحمت کشیدند اتفاق خوبی بیفتد و تلاششان دیده شود. اگر چه گاهی نقش‌های مختلف بازیگر در یک تم موضوعی خاص قرار می‌گیرند اما کاراکتری که در این سریال دارم جزو تجربه های متفاوت من است و این شخصیت را به خاطر چندلایه بودنش دوست دارم.

وی افزود: به هر حال برای هر بازیگری تجربه شیرینی است که در فضایی خاص پیشنهاد کار داشته باشد. از این حیث باید بگویم بازی من هم اگر ویژگی داشته باشد در کنار همه بازیگران و تک تک عوامل دیده می‌شود. فیلمنامه این سریال خیلی خوب نوشته شده و اگر چه هر کار پلیسی معمایی بنا به ویژگی های درونی برای مخاطب جذاب هستند اما هدایت کارگردان و همدلی گروه تاثیر خروجی کار را چندبرابر می‌کند.

farhad-ghaemian2

قائمیان گفت: مدیوم سینما و تلویزیون هر دو برایم اهمیت دارند و سعی می کنم در سال حتما یک کار برای پخش و یک فیلم سینمایی بازی کنم، اما خب شرایط اکران به گونه‌ای است که من بعد از «استرداد» فیلمی روی پرده نداشتم و آثاری چون «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش و «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک نژاد هنوز فرصت نمایش پیدا نکرده‌اند. قبل از این کار من درگیر بازی سریال «زمانی برای عاشقی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی بودم که در ادامه همکاری با این کارگردان در فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» هم بازی کردم امیدوارم مردم در اکران این فیلم‌ها را دوست داشته باشند.

فرهاد قائمیان بازی در فیلم‌های «استرداد»، «قارچ سمی»، «هیوا» و … مجموعه‌های «وفا»، «شهریار» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>