سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ اسفند ۱۳۹۳ در ۹:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب

پیش از پخش «زمانه» پیشنهادهای ضعیفی داشتم/ بازی‌ها در این مجموعه متفاوت بود

parinaz-izadyar1

بازیگر اصلی مجموعه «زمانه» این اثر را یکی از بهترین تجربه‌های دوران کاری‌اش دانست.

بازیگر اصلی مجموعه «زمانه» این اثر را یکی از بهترین تجربه‌های دوران کاری‌اش دانست.

پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون درباره پخش مجدد سریال «زمانه» به سوره سینما گفت : مجموعه «زمانه» یک تجربه ۱۱ ماهه در کنار یک گروه کاربلد و حرفه ای و کارگردانی باهوش و حرفه ای بود و به واقع یکی از اتفاقات خوب دوران حرفه ای من محسوب می شود ، بدلیل اینکه پیش از «زمانه» پیشنهادات ضعیف و بدی به من می شد، اما پس از پخش این مجموعه نگاهها تغییر کرد و کارهای بهتری به من پیشنهاد شد.

وی درباره استقبال مردم از این مجموعه تلویزیونی گفت: یکی از دلایل اصلی این استقبال را می توان در قصه و ساختار خوب آن دید. «زمانه» تصویری از جامعه امروز و روابطی است که در بین جوان‌ها و خانواده‌ها رایج است. این مجموعه نقد این روابط است و روی مخاطب که با این فضا و روابط آشنا است، تاثیر می‌گذارد. در بعد دیگری از مجموعه، نقد عاشقانه‌های احساسی و اقدام‌های غلط در این راستا را داریم. مخاطبان هم با چنین دیدگاهی از اثر استقبال کردند.

ایزدیار ادامه داد: با وجود اینکه «زمانه» از شبکه‌های دیگر هم پخش شده است، اما همچنان طرفداران خود را دارد و این امتیاز است. هنوز مخاطبان عزیز این سریال در شبکه‌های اجتماعی به من ابراز لطف می‌کنند که این نشانگر حضور یک تیم خوب و حرفه‌ای در پروسه تولید «زمانه» است. من احساس بسیار خوشایندی از این استقبال گسترده دارم و خیلی خوشحال هستم که مجموعه و حاصل کار من و همکارانم ماندگار شده است. از همین جا از محبت و توجه مردم عزیز تشکر می‌کنم.

parinaz-izadyar2

بازیگر «خط ویژه» در مورد بازی‌ها و نقش حسن فتحی در سریال «زمانه» گفت: بازی‌ها که به نظر من متفاوت بود و اکثرا با نقش‌هایی که پیش از این بازی کرده بودیم فاصله داشتیم، بعنوان مثال هومن برق‌نورد بسیار متفاوت بود و من هر بار مقابل او قرار می‌گرفتم لذت می‌بردم. حسین مهری و حمید گودرزی و بقیه بازیگران هم همینطور بودند. البته همه این خروجی ها به دلیل یک هسته مرکزی و یک هوش هدایتگر است که حسن فتحی به خوبی این کار را انجام می‌داد. در «زمانه» و به دلیل مهارت و تسط آقای فتحی، در یکی دو جمله تکلیف تو با نقش و خودت مشخص می‌شد تا به راحتی در فضای مورد نظر کارگردان قرار بگیری.

«زمانه» ساخته حسن فتحی با بازی حمید گودرزی، پریناز ایزدیار، هومن برق‌نورد، امید روحانی، حسین مهری و … از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>