سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۳ در ۱:۵۱ ب.ظ چاپ مطلب

«ابو زینب» از نوروز در کشورهای عربی اکران می‌شود

aboo-zeynab

علی غفاری از اکران فیلم «ابو زینب» در ابتدای سال ۹۴ در کشورهای عربی خبر داد.

علی غفاری از اکران فیلم «ابو زینب» در ابتدای سال ۹۴ در کشورهای عربی خبر داد.

غفاری به سوره سینما گفت: این روزها همه تمرکزم روی نوشتن سریال تاریخی «حریم» است که البته قرار است نام آن تغییر پیدا کند. این مجموعه ۲۶ قسمتی به سفارش سازمان رسانه‌ای اوج و با موضوع جنگ جهانی اول ساخته می‌شود. قرار است تهاجم نیروهای بیگانه به جنوب کشور را به تصویر بکشیم. بخشی از تصویربرداری ما در مناطق جنوبی خواهد بود. بخشی دیگر در تهران و همچنین لوکیشن‌هایی در مناطق روستایی و دور افتاده خواهیم داشت.

وی افزود: این مجموعه، یک کار درجه الف به حساب می‌آید و پیش تولید سنگینی دارد. احتمالا سریال را نیمه دوم سال ۹۴ کلید می زنیم و تصویربرداری ما نیز طولانی مدت خواهد بود. من همیشه به تاریخ معاصر علاقه داشته‌ام و هم در سینما و هم در تلویزیون آن را پیگیری می‌کنم. ترکیب بازیگران ما را هم چهره‌های حرفه ای و شناخته شده تشکیل می دهند و هم بازیگران جدید.

این کارگردان درباره فیلم «ابو زینب» که در جشنواره سی و سوم حضور داشت توضیح داد: اکران عمومی این فیلم از نوروز در کشورهای عربی آغاز می‌شود و نمی دانم نمایش آن در کشور خودمان به چه زمانی خواهد افتاد. دورادور نظارتی کلی بر نمایش خارجی این فیلم دارم و امیدوارم مخاطب خود را پیدا کند.

علی غفاری پیش از این فیلم‌های سینمایی «استرداد»، «چراغ قرمز» و «شاهرگ» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>