سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ اسفند ۱۳۹۳ در ۲:۱۹ ب.ظ چاپ مطلب

افتتاح یک پردیس سینمایی در مهرشهر کرج

pardis-persian

پردیس سینمایی پرشین در مهرشهر کرج افتتاح می‌شود و میزبان فیلم‌های اکران نوروز است.

پردیس سینمایی پرشین در مهرشهر کرج افتتاح می‌شود و میزبان فیلم‌های اکران نوروز است.
سوره سینما- ساخت پردیس سینمایی پرشین مهر شهر کرج  از سال ۸۶ آغاز شده است .این پردیس دارای چهار سالن به ظرفیت ۶۰۰ صندلی است به طوری که دو سالن آن دارای ۲۰۰ صندلی و دو سالن دیگر دارای ۱۰۰ صندلی است. پردیس سینمایی پرشین  مهرشهر کرج که متعلق به بخش خصوصی است دارای پارکینگ مجرا و طبقات تجاری و رفاهی ودوسالن پذیرایی است. این پردیس سینمایی قرار است همزمان با اکران نوروزی به ناوگان سینمای کشور بپیوندد و نسبت به اکران فیلمهای روز سینمای ایران و ۳ سانس سینمای هنر و تجربه اقدام خواهد کرد. این پردیس سینمایی چهار سالنی با حمایت موسسه سینما شهر تجهیزات سینمایی خود را تامین کرده و پیش بینی می شود که با آغاز به کار این پردیس سینمایی ،جزو پرفروشترین سینماهای کشور شود.
سید مصطفی هاشمی مدیر پردیس سینمایی پرشین است. یکی از ویزگی‌های این پردیس سینمایی، طراحی نمای بیرونی آن است که الهام گرفته از حلقه و نگاتیو فیلم‌های سینمایی است. این تنها پردیس سینمایی است که تماشاگر با دیدن نمای بیرون آن به هویت سینمایی این مجمتع چند منظوره پی می‌برد.

One thought on “افتتاح یک پردیس سینمایی در مهرشهر کرج”

  1. شکوفه می‌گه:

    عالی وسپاس بیکران نثار صاحبان اندیشه وپول که از تلفیق این دو کاری ارزشمند حادث گردیده…….پیروز وموفق باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>