سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ فروردین ۱۳۹۴ در ۹:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب

دغدغه سیروس مقدم درباره بیان مسائل اجتماعی/ غیبت نوروزی را جبران می‌کنم

siroos-moghadam1

کارگردان مجموعه‌های محبوب سال‌های اخیر تاکید کرد دوست دارد آثارش رنگ و بوی زندگی مردم را داشته باشند.

کارگردان مجموعه‌های محبوب سال‌های اخیر تاکید کرد دوست دارد آثارش رنگ و بوی زندگی مردم را داشته باشند.

سیروس مقدم کارگردان شناخته شده تلویزیون که سه سال با «پایتخت» در نوروز میهمان خانه‌های مردم ایران بود، به سوره سینما گفت: طی این سال ها با مجموعه های «پیامک از دیارباقی»، « چک برگشتی»، «چاردیواری» و «پایتخت» مهمان نوروزی خانه‌های مردم ایران بودم. متاسفانه امسال نتوانستم سریالی برایشان تدارک ببینم. خودم هم دلم برای دیدن واکنش مردم به بهانه پخش سریال‌های نوروزی تنگ شده و ان شاءالله در ماه مبارک رمضان با سریال «پایتخت ۴» در خدمت آنها هستم.

کارگردان مجموعه «روزهای زندگی» افزود: امیدوارم سری جدید این مجموعه مورد استقبال مردم قرار بگیرد و بتوانم این دوری نوروزی را از دلشان در بیاورم. «پایتخت ۴» در ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود و مستقیم و غیر مستقیم با حال و هوای این ایام ملکوتی ارتباط دارد، اما آنچه بیش از این مد نظر ما بود پرداختن به داستان‌های مربوط با شرایط روز جامعه است. در این بخش هم به بیان مسایلی می‌پردازیم که مردم امروز آن را لمس می‌کنند.

مقدم ادامه داد: «پایتخت ۴» فعلا بازیگر جدید ندارد و قصه با همه بازیگرانی که در سری سوم حضور داشتند پیش می‌رود. در حین ادامه کار بنا به ضرورت قصه اگر نیاز بود کاراکترهای تازه به قصه وارد می‌شوند. ضمن اینکه بخش عمده داستان سری جدید در شیرگاه و حواشی آن اتفاق می‌افتد.

siroos-moghadam2

وی افزود: این مجموعه در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک می‌رود. خوشبختانه هر سری که از این مجموعه ساخته شده از مجموعه قبل بیشتر به دل مردم نشسته است. اگر غیر از این بود مردم برای دیدن سری جدید اشتیاق نداشتند. این مجموعه مثل دیگر بخش‌های «پایتخت» قسمت به قسمت نوشته می‌شود تا ما با دریافت واکنش مردم قصه را آنطور که دوست دارند پیش ببریم.

مقدم گفت: سال ۹۳ به نظر سال بدی نبود اما با توجه به تغییراتی که در تلویزیون رخ داده چشم‌انداز بهتری پیش رو داریم چون منظم تر شدن کارهای تولیدی نشان می‌دهد با سریال های بهتر و مفیدتری روبرو خواهیم بود. هنوز با سیاست‌های جدید مدیران روبرو نشدیم اما در زمینه تولید مجموعه های تلویزیونی سال ۹۴ امیدوارم با بهتر شدن وضعیت بودجه شاهد قصه‌های جدیدتر و جذابتری باشیم.

سیروس مقدم یکی از پرکارترین مجموعه‌سازان تلویزیون در یک دهه اخیر، مجموعه‌های «پرواز در حباب»، «زیر هشت»، «چک برگشتی» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>