سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ اسفند ۱۳۹۳ در ۲:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب

رضایت نورتابان از پخش «پنج ستاره»/ «طعم شیرین خیال» رقبای خوبی دارد

tame-shirin-khial

یک کارشناس حوزه پخش تاکید کرد «طعم شیرین خیال» در اکران نوروزی رقبای سرسختی دارد.

یک کارشناس حوزه پخش تاکید کرد «طعم شیرین خیال» در اکران نوروزی رقبای سرسختی دارد.

نورالله خزاعی از دفتر پخش فیلم نورتابان درباره اکران فیلم های این دفتر به سوره سینما گفت: در سالی که گذشت سه فیلم سینمایی «بادیگران» ناصر ضمیری، «پنج ستاره» مهشید افشارزاده و «امروز» رضا میرکریمی را در برنامه اکران داشتیم که از این بین فروش دور از انتظار و چشمگیر «پنج ستاره» رضایت همه را برآورده کرد. این فیلم توانست ۸۷۰ میلیون تومان در تهران و ۴۲۰ میلیون تومان در شهرستان ها فروش داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر فیلم «طعم شیرین خیال» روی پرده اکران است که فعلا نمی‌توان درباره میزان فروش آن نظر داد. نوبت اکران نوروز بالا پایین بسیار دارد بعضی فیلمها دو هفته اول فروش قابل توجهی ندارند اما رفته رفته بهتر می شوند و برخی هم برعکس اما چون ما با تعطیلات نوروز مواجه هستیم و مردم معمولا در هفته اول تعطیلات بیشتر به دیدوبازدیدها و امور شخصی شان می‌پردازند می توان پیش بینی کرد که از هفته دوم عید به بعد فروش بهتری خواهیم داشت.

این کارشناس حوزه پخش ادامه داد: در زمینه تبلیغات هم به سه صورت مجازی، میدانی و تصویری اقدام کردیم و به زودی تیزرهای فیلم از تلویزیون پخش می شود . در رایزنی با شهرداری تهران قرار است بعد از نوروز زمانی که مسافران به تهران باز میگردند تبلیغات مان را در میادین شهر آغاز کنیم . در فضای مجازی هم از مدت ها پیش تبلیغاتمان را شروع کردیم. فعلا تمرکزمان برای پخش و تبلیغات بیشتر روی تهران است اما در شهرستان هایی چون مشهد،اصفهان،شیراز،گرگان،رفسنجان،گیلان،مازندران و کرمان که این فیلم آنجا جلوی دوربین رفت هم نمایش خواهیم داشت.

خزاعی همچنین در رابطه با قطعی شدن اکران فیلم سینمایی «محمد (ص)» در نوبت فطر گفت: تا زمانی که پروانه نمایش در دست ما نباشد هیچ چیز قطعی نیست. پیش از این هم قرار بود فیلم در ایام جشنواره به نمایش درآید اما این اتفاق نیفتاد الان هم هیچ چیز مشخص نیست ولی دوستان همه تلاش شان را خواهند کرد تا این مهم به سرانجام برسد. قطع به یقین به خاطر موضوع و پروداکشن فیلم این اثر به تبلیغات خاص و ویژه ای هم نیاز دارد. همانطور که تولید برای اهمیت بسزایی داشت دیده شدن این فیلم هم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>