سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۲:۳۷ ب.ظ چاپ مطلب
بازیگر فیلم «به خاطر پونه»:

نقشی ساده را در «به خاطر پونه» بازی کردم

bahareh-riahi

بازیگر فیلم سینمایی «به خاطر پونه» نقشش در این فیلم را ساده و فاقد پیچیدگی دانست.

بازیگر فیلم سینمایی «به خاطر پونه» نقشش در این فیلم را ساده و فاقد پیچیدگی دانست.

بهاره ریاحی که حضوری کوتاه در فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» داشته است امسال با فیلم سینمایی «به خاطر پونه» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت. ریاحی درباره چگونگی ورودش به سینما و حضورش در فیلم «به خاطر پونه» به سوره سینما گفت: من بازیگری را از آموزشگاه بازیگری کارنامه شروع کردم. برای فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» دستیار اصغر فرهادی به آموزشگاه کارنامه آمد و برای نقش راضیه تست گرفتند. در نتیجه این تست‌‌ها، من برای نقش پرستار انتخاب شدم.

ریاحی افزود: از این فیلم بسیار خاطره دارم و با وجود اینکه نقش بسیاری کوتاهی در آن داشتم خیلی چیزها یاد گرفتم و خاطره‌اش برایم ماندگار شده است. قبل از همکاری با هاتف علیمردانی در فیلم «به خاطر پونه» قرار بود در فیلم «تهران، خداحافظ» به کارگردانی ایشان بازی کنم که این فیلم به مرحله تولید نرسید. نقش رویا در «به خاطر پونه» را بسیار ساده دیدم. رویا یک معلم ساده است که چندان شخصیت پیچیده‌ای ندارد. جای تاسف است که «به خاطرپونه» در بخش مسابقه نبود ولی به هر حال فیلم خوب جای خود را پیدا می کند و دیده می شود. در فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» نقش ژاله را بازی می‌کنم. کارگردانی پیمان معادی بسیار هوشمندانه است. معادی به تمرین با دوربین قبل از ضبط، اعتقاد دارد. این تجربه هم برای من دوست داشتنی بود.

بهاره ریاحی در فیلم‌های تلویزیونی «صبح فردا»، «نگرانی» و فیلم‌های سینمایی «جدایی نادر از سیمین»، و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>