سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب

با «ایران برگر» سینما هلال احمر شاهرود افتتاح شد

iranbuger-shahrood-1

با فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی سینمای هلال احمر شاهرود که بعد از انقلاب فعال نبود، دوباره آغاز به کار کرد.

با فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی سینمای هلال احمر شاهرود که بعد از انقلاب فعال نبود، دوباره آغاز به کار کرد.

سوره سینما- فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و با حضور این کارگردان، محمدهادی کریمی نویسنده فیلمنامه، سحر جعفری جوزانی بازیگر و همچنین با حضور مهندس محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود، رمضانعلی باقری رئیس شورای شهر، محسن امیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیگر مسئولان این شهر، هنرمندان سینما و تئاتر و همچنین مردم فرهنگ دوست شاهرود، ساعت ۱۹ شنبه شب ۲۳ اسفندماه در سالن آمفی تئاتر هلال احمر شهر شاهرود روی پرده رفت و مورد استقبال سینمادوستان شاهرودی قرار گرفت.

شهرستان شاهرود که بین مردم منطقه به «قاره کوچک» مشهور است؛ سینمای هلال احمر آن بعد از انقلاب فعال نبود و با اکران فیلم سینمایی «ایران برگر» دوباره آغاز به کار کرد و سینمادوستان شاهرودی از این به بعد در این سینما آثار سینماگران ایران را مشاهده خواهند کرد.

در ابتدای این مراسم، از مسعود جعفری جوزانی، محمدهادی کریمی، سحر جعفری جوزانی، ناهید تیموری از سرمایه‌گذاران شاهرودی «ایران برگر» و همچنین دکتر مجید پازوکی از حامیان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر شاهرود تقدیر شد.

iranbuger-shahrood-2

مسعود جعفری جوزانی کارگردان «ایران برگر» قبل از نمایش این فیلم گفت: به نظرم افتخار بزرگی است در سرزمینی باشی که عرفایی از آن بلند شده‌اند که همه ما مدیون آنها هستیم و خوشحالم که در بین شما هستم.

مسعود جعفری جوزانی در مدت اقامت خود در شاهرود، از چندین لوکیشن برای ساختن فیلم سینمایی «کوروش کبیر» جدیدترین اثر خود بازدید کرد. اکران نوروزی و نمایش عمومی فیلم سینمایی «ایران برگر» به تهیه‌کنندگی فتح‌الله جعفری جوزانی از ۲۰ اسفندماه در گروه سینمایی آزادی در تهران و همچنین در ۹۰ سینمای سراسر کشور شروع شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>