سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۳ در ۸:۱۶ ق.ظ چاپ مطلب

نمی‌دانم چقدر در سریال «در حاشیه» سهم دارم/ «پایتخت ۴» در مرحله طراحی قصه

khashayar-alvand

خشایار الوند گفت: مجموعه «در حاشیه» آنقدر درگیر تغییر و اصلاحات شد که اصلا نمی‌دانم حاصل کار چه شده است.

خشایار الوند گفت: مجموعه «در حاشیه» آنقدر درگیر تغییر و اصلاحات شد که اصلا نمی‌دانم حاصل کار چه شده است.

این نویسنده درباره حضور خود در این مجموعه به سوره سینما گفت: من در ۱ قسمت اول کار حضور داشتم و با اتفاقاتی که برای این سریال افتاد اصلا نمی‌دانم چقدر در این پروژه سهم دارم. اصلا نمی‌دانم درباره کاری که در بدو پاگرفتن ۳ ماه در تولید آن وقفه بیفتد و بعد هم درگیر اصلاحات شود، چه تصوری می‌توان داشت. به همین خاطر خودم را دخیل در این پروژه نمی‌دانم.

وی درباره تازه‌ترین فعالیت های خود افزود: این روزها درگیر طراحی داستان کلی هستیم سریال «پایتخت ۴» هستیم و هنوز به سمت جزییات کار نرفتیم. این سریال در ۳۰ قسمت نوشته می‌شود و تا قبل ازماه رمضان فیلمنامه به پایان می‌رسد اما ممکن است تصویربرداری قسمت های آخر در این ایام ادامه داشته باشد. «پایتخت» یک هویت جاافتاده دارد و محسن تنابنده خالق شخصیت‌های داستان از روز اول هویت کاراکترها را مشخص کرده است.

این نویسنده شناخته شده حوزه طنز ادامه داد: طراحی کلی بر اساس شخصیت‌های اصلی داستان نوشته می‌شود و باتوجه به اینکه ماه رمضان مردم کمتر به سفر می‌روند، فضای کلی داستان هم در منطقه شمال کشور پیش می‌رود و کاراکترها قرار نیست سفر داشته باشند.

خشایار الوند نویسنده مجموعه‌های مختلف طنز است و در کارنامه‌اش همکاری‌های متعدد با مهران مدیری را دارد. او نویسنده متن مجموعه‌های «پایتخت»، «مسافران»، «شب‌های برره»، «مرد دو هزار چهره»، «قهوه تلخ» و … است.