سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ فروردین ۱۳۹۴ در ۳:۴۸ ب.ظ چاپ مطلب

کاش «در حاشیه» نوروز پخش نمی‌شد/ بازگشت مدیری به تلویزیون خوش‌یمن است

sepand-amir-soleimani1

سپند امیرسلیمانی بازگشت مهران مدیری به تلویزیون را خوش‌یمن دانست.

سپند امیرسلیمانی بازگشت مهران مدیری به تلویزیون را خوش‌یمن دانست.

امیرسلیمانی به سوره سینما گفت: سریال «در حاشیه» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است و من در قسمت های زیادی از آن در نقش مسوول پذیرش بیمارستان ظاهر شده ام. این سریال هم مثل سایر کارهای مهران مدیری امضا و نگاه خاص او را با خود دارد اما مثل هر تجربه تازه دیگر می تواند برای برخی از مخاطبان که دقیق‌تر می نگرند، خلاقیت و حرف‌های گفته نشده‌ای داشته باشد که امیدوارم همینطور باشد.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که سال ۹۳ را چگونه گذرانده، توضیح داد: سالی که گذشت، چه به لحاظ زندگی حرفه ای و چه از جهات دیگر سال خوبی نبود و حتی می توانم بگویم در قالب هیچ تعریفی از بد بودن هم نمی‌گنجید. بس که برای من خنثی بود. امیدوارم سال ۹۴ بهتر از امسال باشد. مدت هاست که دارم فریاد می زنم من دلم یک نقش منفی در یک سریال جدی می خواهد اما نمی دانم چرا هیچ کارگردانی نمی‌شنود!

امیرسلیمانی در پاسخ به این سوال که آیا سریال جدید مدیری با توجه به فضای بیمارستانی که برای آن در نظر گرفته شده مخاطب را به یاد ساختمان پزشکان می اندازد، گفت: ابدا فکر نمی کنم اینطور باشد. در مجموعه «ساختمان پزشکان» همه چیز حول محور یک شخصیت می‌چرخید و در سریال ما قصه عده زیادی از آدم ها در یک بیمارستان تعریف می‌شود. من هیچ شباهتی بین این دو مجموعه احساس نمی کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجیها۱» همچنین عنوان کرد: به خاطر مقارن شدن نوروز با ایام شهادت پخش سریال از ششم فروردین شروع شد و امیدوارم به طور کامل و آنطور که انتظار می رود موفق به جذب مخاطب بشویم. در یک نگاه کلی اما، به نظر من بهتر بود پخش تمام ۹۰ قسمت «در حاشیه» را بعد از پایان نوروز شروع می کردیم. این مجموعه ۹۰ قسمتی یک مجموعه نوروزی نیست و بهتر بود در زمان دیگری به مخاطب عرضه می شد.

sepand-amir-soleimani2

سپند امیرسلیمانی در پایان گفت: از اینکه مهران مدیری باز هم به تلویزیون بازگشته خوشحالم. به طور کلی این رسانه را خیلی دوست دارم و آن را خانه خودم به حساب می آورم، اما گاهی شرایط به گونه ای پیش می رود که به دلایل زیادی و از جمله مسائل مالی، تو مجبور می شوی در شبکه نمایش خانگی کار کنی وگرنه همه می دانیم مخاطب بالای تلویزیون با هیج رسانه دیگری قابل مقایسه نیست.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>