سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

قیمت بلیت سینماهای «هنر و تجربه» افزایش نمی‌یابد

honar-o-tajrobeh

قیمت بلیت سینماهای نمایش‌دهنده آثار در گروه «هنر و تجربه» در سال ۹۴ افزایش نمی‌یابد.

قیمت بلیت سینماهای نمایش‌دهنده آثار در گروه «هنر و تجربه» در سال ۹۴ افزایش نمی‌یابد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی گروه «هنر و تجربه» پردیس سینمایی آزادی تا اردیبهشت ماه ۹۴ همراه گروه سینماهای «هنر و تجربه» است. پیش از این در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر حجت‌الله ایوبی ریس سازمان سینمایی قول داده بود سینما فرهنگ به گروه سینمایی «هنر و تجربه» تعلق گیرد. این سینما اکنون مراحل آماده سازی را پشت سر می گذارد و از اردیبهشت ماه آماده حضور تماشاگران است.

همچنین در شورای صنفی نمایش تصمیم گرفته شده بود قیمت بلیت سینماها افزایش یابد که امیرحسین علم الهدی دبیر شورای سیاستگذاری گروه سینمایی «هنر و تجربه» اعلام کرد: این افزایش قیمت به سینماهای این گروه تعلق نمی‌گیرد و هم چنان قیمت‌ها در سالن‌های تهران و شهرهای مختلف به روال قبل است.

سالن‌های خانه هنرمندان، موزه سینما، سینما آزادی و پردیس کوروش، هویزه مشهد، سوره اصفهان در سه سانس و ساحل اهواز و ونوس قم در یک سانس فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» را نمایش می‌دهند. هم چنین اکران فیلم‌ها در سینمای پرشین مهرشهر کرج در سه سانس از فردا آغاز می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>