سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ فروردین ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

شهبازی «نسیم» را اردیبهشت‌ماه کلید می‌زند/ «سه بیگانه درسرزمین ناشناخته» آماده نمایش شد

parviz-shahbazi

مسعود ردایی تازه ترین فیلم سینمایی خود را نیمه اردیبهشت‌ماه امسال کلید می‌زند.

مسعود ردایی تازه ترین فیلم سینمایی خود را نیمه اردیبهشت‌ماه امسال کلید می‌زند.

ردایی به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «نسیم» که پیش از این «پارانویا» نام داشت به کارگردانی پرویز شهبازی یک درام اجتماعی است که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و از نیمه اردیبهشت‌ماه فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد. بازیگران علاوه بر تهران در دو شهر دیگر هم جلوی دوربین خواهند رفت اما هنوز به طور قطع مشخص نشده است. این فیلم که به نام کاراکتر اصلی داستان تغییر نام یافت ۶ بازیگر اصلی دارد و از این بین قرار است دو چهره جدید به سینما معرفی شوند.

او که اخیرا تهیه فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به کارگردانی مهدی مظلومی را به عهده داشت در این باره گفت: اواخر سال گذشته با پایان یافتن فیلمبرداری مراحل فنی آغاز شد، برای نمایش آماده است و به زودی برای دریافت پروانه نمایش اقدام خواهیم کرد. اولین کار سینمایی مهدی مظلومی داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می‌شوند اما از لحظه ورود با موقعیت های ویژه ای روبرو می شوند که برنامه‌شان را به هم می‌ریزد.

وی افزود: برای شبکه نمایش خانگی هم قرار است یک مینی سریال بانام «عالیجناب» تولید کنیم. ۶ قسمت از این مجموعه تا الان نوشته شده و برای دریافت پروانه ساخت ارائه کردیم در صورت موافقت به زودی پیش‌تولید را آغاز خواهیم کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>