سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ فروردین ۱۳۹۴ در ۱۲:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

نمره قبولی برای «اینجا آینده»

inja-ayandeh

ویژه‌برنامه «اینجا آینده» که از شبکه یک پخش شد، از نظر کیفی نمره قبولی می‌گیرد.

ویژه‌برنامه «اینجا آینده» که از شبکه یک پخش شد، از نظر کیفی نمره قبولی می‌گیرد.

سوره سینما – جبار آذین: یکی از اقدام‌های ارزشمند و تاریخی و تأثیرگذار رسانه ملی تدارک ویژه برنامه تحویل سال است که با حضور مجرب ترین مجریان و متنوع ترین برنامه ها به اجرا درمی آید و طی آن لحظات پایانی سال و استقبال از سال جدید منطبق با آیین های ملی و مذهبی و به شیوه همگامی با مردم رقم می خورد. این ویژه برنامه ها چند سالی است که پیش از آغاز سال جدید سیمای تلویزیون کشور را دیدنی و شاداب کرده و رسانه ملی را در شادمانی همگانی سهیم نموده است. در همین راستا شبکه یک با پخش ویژه برنامه پرمخاطب و شادی آفرین و معنوی تحویل سال امسال خود به همت گروه اجتماعی و اجرای پرتحرک، دلنشین و جذاب سیدعلی ضیاء و همراهی پژمان جمشیدی تابلویی رنگین در نمایشگاه تماشایی مناسبت ها، یادها و خاطره های صدا و سیما و تاریخ تصویری ملی و اجتماعی ایران نقش کرد.

«اینجا آینده» نام ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک سیما بود که از جمعه شب ۲۹ اسفند ساعت ۲۰:۱۵ پخش خود را آغاز کرد و با اجرای پرشور و آیتم های مفرح و مشارکت مردمی مخاطبان میلیونی سیما را تا ساعت پنج صبح اول فروردین ماه ۹۴ همراهی نمود. در این برنامه که امتیازی با ارزش در کارنامه اجرایی سیدعلی ضیاء، تهیه کننده و مجری برنامه های موفق رادیویی و تلویزیونی به ثبت رساند با توجه به همزمانی مناسبت های نوروز و ایام فاطمیه ترکیبی معنوی، زیبا و گویا از آیتم های ملی و اجتماعی و دینی و مذهبی به نمایش درآمد و سبب درخشش شبکه یک سیما در میان سایر شبکه ها شد و یک بار دیگر توانایی ها و قابلیت های اجرایی و ارتباط تأثیرگذار مردمی ضیاء و تلاش های ثمربخش گروه اجتماعی این شبکه را به رخ کشید. همچنین حضور و همکاری مناسب و گاه شوخ طبعانه پژمان جمشیدی، فوتبالیست دیروز و هنرمند امروز با سیدعلی ضیاء و مردم بر رنگ و بوی نشاط آور برنامه «اینجا آینده» افزوده بود.

بابک بادکوبه تهیه کننده و مجری تلویزیون که تهیه این برنامه را به عهده داشت با تدارک بخش های متنوع، متفاوت و جذاب برای این برنامه و حضور مهمان های مختلف از حوزه های گوناگون هنری، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی تولید اثری به یادماندنی و ممتاز را در عرصه برنامه سازی برای شبکه یک رقم زد. در ویژه برنامه «اینجا آینده» که پیش تر «اتفاق یک» نام داشت مخاطبان میلیونی تلویزیون شاهد حضور، هنرنمایی، خاطره گویی، گفت وگو و برنامه های جالب فراوان بودند.

برنامه‌هایی چون اجرای قطعه دلبند به صورت زنده توسط گروه دنگ شو، گفت وگو با خانواده شهید رضایی نژاد، آیتم تو خود ایرانی که به ارائه پیام تبریک چهره هایی از جمله حمید استیلی، بهنام محمدی، محمد مایلی کهن، امین حیایی، رضا طالقانی و محمدعلی اینانلو اختصاص داشت، گفت و شنودی جذاب با یک فراش مدرسه که به مقام معاون اجرایی آن مدرسه رسیده بود، ارتباط زنده و معنوی با حرمین مطهر امام رضا(ع) و حضرت احمدابن موسی(ع)، قرائت قرآن توسط قاسم رضیعی پزشک هسته ای و مصاحبه با او، شعرخوانی و گفت و شنود با مخاطبان با حضور مهمانانی مانند مهران احمدی، مهدی فخیم زاده، مهدی پاکدل، حامد کمیلی، بهروز شعیبی، محمد صادقی و سام درخشانی، خاطره گویی متفاوت علیرضا خمسه، گفت وگو با جلال الدین کزازی، حمیدرضا برقعی و علی اکبر ولایتی، پخش کلیپی زیبا از احسان خواجه امیری، نمایش چند انیمیشن طنز و پشت صحنه مجموعه «پرده نشین» و چندین برنامه دیگر.

این برنامه متفاوت، شادی بخش و معنوی با امتیازهایی چون اجرای صمیمی و بدون ادا و اصول، ایجاد فضایی نزدیک به حال و هوای تحویل سال، وفاداری به آیین‌های ملی و دینی، احترام به باورها و سنت‌ها و مشارکت مردمی، تیتراژ مناسب، دکور و آکسسوار چشم نواز، کارگردانی فنی خوب و تصویربرداری مجذوب‌کننده، قوی ترین، متنوع ترین و جذاب ترین ویژه برنامه تحویل سال سیما در نوروز ۹۴ بود. «اینجا آینده» در میان برنامه‌های مناسبتی ملی و اجتماعی رسانه ملی یک اتفاق خوب و به یادماندنی محسوب می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>