سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ فروردین ۱۳۹۴ در ۱۲:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب

«آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» فیلم تازه موتمن/ فیلمنامه «سراسر شب» به پایان نزدیک شد

motamen

فرزاد موتمن به زودی برای تولید اثری متفاوت اقدام خواهد کرد.

فرزاد موتمن به زودی برای تولید اثری متفاوت اقدام خواهد کرد.

موتمن به سوره سینما گفت: پیش از «خداحافظی طولانی» دغدغه نگارش فیلمنامه ای به نام «سراسر شب» را داشتم تا بتوانم فیلم خود را کارگردانی کنم که به علت شروع کار جدید از آن فاصله گرفتم و «خداحافظی طولانی» را آغاز کردم. تعطیلات عید فرصتی شد بتوانم بخش عمده ای از کار را انجام دهم و به زودی بازنویسی نهایی را آغاز خواهم کرد، هر چند که به خاطر پیشنهاد کار دیگر فعلا قرار نیست «سراسر شب» را جلوی دوربین ببرم.

وی افزود: در حال حاضر فیلمنامه ای از امیر عربی به نام «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» در دست دارم که برای پروانه ساخت آن تقاضا کردیم و منتظر پاسخ هستیم. این فیلم یک درام پلیسی با پس‌زمینه اجتماعی است و شباهتی به هیچ یک از کارهای قبلی من ندارد. قصد دارم در ژانر پلیسی اولین تجربه خود را به تصویر بیاورم. بعد از اینکار امیدوارم شرایطی فراهم شود تا «سراسر شب» را هم جلوی دوربین ببرم.

فرزاد موتمن در سی و سومین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی«خداحافظی طولانی» حضور داشت. ساره بیات، سعید آقاخانی و میترا حجار بازیگران اصلی این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>