سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ فروردین ۱۳۹۴ در ۸:۳۷ ق.ظ چاپ مطلب

«چند متر مکعب عشق» در یک جشنواره دیگر/ عاشقانه ایرانی در راه آمریکا

chand-metre-mokaab-eshgh

فیلم «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی به زودی در جشنواره‌ای آمریکایی روی پرده می‌رود.

فیلم «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی به زودی در جشنواره‌ای آمریکایی روی پرده می‌رود.

سوره سینما- «چند متر مکعب» را نوید محمودی تهیه کرده است. این فیلم داستان علاقه یک پسر ایرانی به دختری افغان است. ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، مسعود میرطاهری و … بازیگران این فیلم هستند که سال ۹۳ اکران عمومی شد. پخش این فیلم تحسین شده را سازمان سینمایی سوره بر عهده دارد.

شرکت دریم لب پخش‌کننده بین‌الملی فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» است. این فیلم پس از حضور در بین فیلم‌های برگزیده ۸۷ امین دوره اسکار و جلب توجه منتقدان، سینماگران، مورد توجه فستیوال‌های فیلم در آمریکا قرار گرفته است. این چندمین حضور فیلم در جشنواره های آمریکاست. «چند متر مکعب عشق» قرار است در بخش رقابتی جشنواره فیلم بلمونت ایالت ماساچوست روی پرده برود.

مسئولان این فستیوال نگاه ویژه‌ای به فیلم برگزیده جشنواره فجر که تحسین منتقدان و اهالی سینمای ایران را برانگیخت دارند و با قرار دادن مستندی در مورد فیلم به معرفی کامل آن در سایت اصلی جشنواره پرداخته و مخاطبان خود را به تماشای این فیلم عاشقانه دعوت کرده‌اند. این جشنواره در روزهای پایانی فروردین‌ماه ۹۴ برگزار و پیش بینی می‌شود که فیلم مانند جشنواره ریل ورد کانادا و جی پور هند که موفق به دریافت جوایز اصلی جشنواره‌ها شد، در این جشنواره هم موفق به دریافت جایزه شود.

«چند متر مکعب عشق» به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>