سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ بهمن ۱۳۹۱ در ۹:۵۹ ق.ظ چاپ مطلب
با بازی کمیلی/

«زیباتر از زندگی» برای اکران عمومی کوتاه می‌شود

zibatar-az-zendegi

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه‌حسینی از احتمال کوتاه‌تر شدن این فیلم برای اکران عمومی خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه‌حسینی از احتمال کوتاه‌تر شدن این فیلم برای اکران عمومی خبر داد.

سعید سیدزاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» که در بخش مسابقه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و موفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی شد، درباره تجدید نظر روی مراحل فنی این فیلم برای اکران عمومی به سوره سینما گفت: از آنجا که مراحل فنی این فیلم برای رسیدن آن به جشنواره سریع و با عجله انجام شد مطمئنا با نظر کارگردان دوباره باید تجدید نظری روی آن داشته باشیم. با تامل بیشتر احتمالا برای رسیدن به ریتم بهتر تدوین را بازنگری می کنیم و چند دقیقه ای از زمان فیلم کم خواهد شد. فیلم مورد خاصی ندارد قطعا پروانه نمایش آن به زودی صادر خواهد شد و ما برای اکران عمومی آن اقدام خواهیم کرد.

 فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» داستان بخش‌هایی از زندگی شهید علم‌الهدی و رزمندگانی است که در عملیات نصر حضور داشتند. حامد کمیلی، محمود پاک‌نیت، قربان نجفی، مهوش صبرکن و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. انسیه شاه‌حسینی پیش از این فیلم‌های سینمایی «شب به خیرفرمانده»،‌«پنالتی» و «غروب شد بیا» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>