سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ فروردین ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

از «زاویه هفتم» راضی نیستم/ به اعتبار محمدعلی سجادی مقابل دوربین رفتم

hamidreza-pegah

حمیدرضا پگاه از روند حرفه‌ای که در سال ۱۳۹۳ طی کرده، راضی نیست.

حمیدرضا پگاه از روند حرفه‌ای که در سال ۱۳۹۳ طی کرده، راضی نیست.

پگاه به سوره سینما گفت: سال ۹۳ برای من سال رکود کاری بود و هیچ کدام از پیشنهادهایی که دریافت کردم دوست نداشتم. تنها بازی در یک مینی سریال به نام «زاویه هفتم» را پذیرفتم. آن هم به این دلیل که محمدعلی سجادی بعد از سال‌ها خواسته بود در تلویزیون پروژه ای بسازد، اما در ادامه شرایط به گونه دیگری پیش رفت. کارگردان اثر عوض شد و بازی من هم تنها یک ششم از کل این مینی سریال را شامل شد. هنوز هم این مجموعه روی آنتن نرفته و معلوم نیست چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

وی افزود: این مینی سریال که ژانر پلیسی هم داشت ماجرای سرقت از یک بانک را روایت می کرد و قرار بود هفت قسمت پنجاه دقیقه‌ای باشد. به نظر می‌رسید این مجموعه در هفته نیروی انتظامی روی آنتن برود، اما تا امروز که خبری از پخش شدن آن نیست. بعد از رفتن آقای سجادی، محمود معظمی کارگردانی را بر عهده گرفت.

«زاویه هفتم» به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی و با مشارکت ناجی‌هنر و معاونت استان‌ها تولید شده و رویا نونهالی، حمیدرضا پگاه، سام درخشانی، بهرام ابراهیمیان، میرطاهر مظلومی، سارا نازپرور، رحیم‌ نوروزی، مهدی میامی، علیرضا مهران، معین‌الدین عشاقی و بهزاد داوری در آن بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>