سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ فروردین ۱۳۹۴ در ۹:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب

هنوز برای قضاوت درباره بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر زود است

mohamad-ahmadi

یک تهیه‌کننده سینما یادآور شد برای ارزیابی در مورد مفید بودن یا نبودن جداسازی بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر باید صبر کرد.

یک تهیه‌کننده سینما یادآور شد برای ارزیابی در مورد مفید بودن یا نبودن جداسازی بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر باید صبر کرد.

محمد احمدی به سوره سینما گفت: به نظر می‌رسد همزمانی برگزاری جشنواره فیلم فجر در بهمن‌ماه با جشنواره برلین، انگیزه ای شد برای آن که مسوولان تصمیم بگیرند این جداسازی را ایجاد کنند و ما در اردیبهشت ماه رقابت فیلم های ایرانی و خارجی را در ایران شاهد باشیم. این تصمیم به خودی خود بد نیست، باید صبر کرد و دید نتیجه کار چه می شود و استقبال از آثار چگونه خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر خود او فیلمی آماده برای ارائه داشت آن را در بخش بین الملل شرکت می داد، گفت: به هر حال امسال اولین دوره ای است که بخش بین الملل به صورت مستقل برگزار می شود و خیلی چیزها بعد از برگزاری این رویداد است که روشن می شود. اگر من فیلمی داشتم و تصمیم داشتم آن را در معرض رقابت بگذارم، بخش داخلی جشنواره فجر برایم اهمیت بیشتری داشت، اما در کل، بهتر است صبر کنیم و ببینیم این دوره چطور برگزار می‌شود.

این تهیه کننده همچنین درباره جدیدترین فیلم های خود توضیح داد: پروژه «به دنیا آمدن» به کارگردانی محسن عبدالوهاب این روزها در مرحله مونتاژ قرار دارد و هنوز  برای اکران کردن آن یا شرکت دادنش در جشنواره ها تصمیمی نگرفته ایم. «جنجال در عروسی» به کارگردانی رضا خطیبی نیز انشا الله در جشنواره فیلم کودک امسال شرکت خواهد داشت. این روزها هم «روز مبادا» روی پرده است و خدا را شکر از فروش آن راضی هستم. این فیلم فیلمی بود که باید در همین بستر هنر و تجربه به نمایش در می آمد. من یک فیلمنامه هم دارم و احتمالا در سال جاری آن را کارگردانی خواهم کرد.

محمد احمدی پیش از این کارگردانی فیلم‌ «شاعر زباله‌ها» و تهیه کنندگی آثاری مثل «دو ساعت بعد مهرآباد»، «آزمایشگاه» و … را بر عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>