سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۲:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب

فیلمبرداری «شاباش» کلاهداری همچنان ادامه دارد

hamed-kolahdari

فیلمبرداری فیلم سینمایی «شاباش» به کارگردانی حامد کلاهداری با بازی اکبر عبدی و کامبیز دیرباز همچنان در تهران ادامه دارد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «شاباش» به کارگردانی حامد کلاهداری با بازی اکبر عبدی و کامبیز دیرباز همچنان در تهران ادامه دارد.

به گزارش سوره سینما، فیلمبرداری فیلم سینمایی «شاباش» به کارگردانی حامد کلاهداری تهیه‌کنندگی حسن صاحب‌ابرغانی همچنان ادامه دارد. فیلمبرداری این فیلم از حدود دوماه پیش آغاز شده و هم اکنون گروه در لوکیشنی در میدان بهارستان مشغول به کار هستند احتمالا تا ده روز آینده فیلمبرداری ادامه خواهد داشت.

اکبرعبدی و کامبیز دیرباز در فیلم سینمایی «شاباش» به کارگردانی حامد کلاهداری مقابل دوربین رفتند. داستان این فیلم درباره خیاطی معتقد و مذهبی است که لباس روحانیون را می‌دوزد و در شرایطی قرار می‌گیرد که در یک مراسم عروسی مقدار زیادی پول، شاباش می‌دهد. مدیر فیلمبرداری این فیلم مصطفی احمدیان است، بهروز معاونیان صدابرداری را بر عهده دارد، نوید فرح‌مرزی طراح گریم این پروژه است.

حامد کلاهداری فیلم‌های سینمایی «شکلات داغ» و «پایان نامه» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>