سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

تکلیف «یک شهروند کاملا معمولی» روشن نشود، فیلم تازه نمی‌سازم

barzegar

مجید برزگر از نگارش یک فیلمنامه تازه با تم عاشقانه خبر داد که تولید آن به پس از اکران «یک شهروند کاملا معمولی» موکول می‌شود.

مجید برزگر از نگارش یک فیلمنامه تازه با تم عاشقانه خبر داد که تولید آن به پس از اکران «یک شهروند کاملا معمولی» موکول می‌شود.

برزگر درباره آخرین خبرها از جدیدترین ساخته خود به سوره سینما گفت: «یک شهروند کاملا معمولی» این روزها در مرحله صداگذاری است و بعد از آن هم به تصحیح رنگ اثر می‌پردازیم. در مورد زمان اکران آن تهیه‌کنندگان تصمیم می گیرند و من به عنوان کارگردان فیلم دوست دارم آن را در جشنواره های مختلف به رقابت با آثار همکارانم بگذارم، هرچند که به دست آوردن زمان مطلوب اکران به این دلیل که تماشاگران بیشتری را به همراه می آورد، با اهمیت است.

وی افزود: یک طرح تازه دارم که دارای تم عاشقانه است و اگر ساخته شود در گروه آثار هنری و تجربی قرار می گیرد و احتمالا در همین گروه به نمایش در خواهد آمد. فکر می کنم سبک فیلمسازی من در همین حوزه باشد و جور دیگری نتوانم کار کنم، هرچند که به زعم بسیاری از تماشاگران و منتقدان، «پرویز» می‌توانست در گروه اصلی اکران به نمایش در بیاید. به هر حال برای اینکه آن طرح جدید را بنویسم و جلوی دوربین ببرم عجله ای ندارم، چون ترجیح می دهم ابتدا تکلیف اکران فیلم قبلی یعنی «یک شهروند کاملا معمولی» مشخص شود و بعد روی کار تازه تمرکز کنم.

مجید برزگر همچنین گفت: فیلم ساختن به شیوه هنری و تجربی را دوست دارم و اکران در گروه «هنر و تجربه» را هم به دلیل تماشاگر آگاهی که دارد دوست دارم. اکران «هنر و تجربه» نباید با مفهوم مخاطبان محدودتر به یاد آورده شود. این گروه اکران مخاطبانی دارد که با دانش قبلی به تماشای فیلمی می روند و می دانند قرار است با چه نوع سینمایی روبرو شوند.

مجید برزگر تاکنون فیلم‌های سینمایی «فصل باران‌های موسمی»، «پرویز»، و «یک شهروند کاملا معمولی» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>