سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۰:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب
به دلیل کمبود بودجه/

تصویربرداری «نون خامه‌ای» متوقف شد

kazem-rast-goftar

تصویربرداری مجموعه «نون خامه‌ای» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار به دلیل کمبود بودجه متوقف شد.

کاظم راست‌گفتار کارگردان سریال «نون خامه ای» که از مدتی پیش تصویربرداری آن را برای پخش از شبکه یک سیما شروع کرده بودند، درباره وضعیت کنونی تولید این سریال به سوره سینما گفت: متاسفانه پس از بیش از ۱۵ ماه مرحله نگارش فیلمنامه و پیش‌تولید ما حدود ۲ماه وارد مرحله تولید شدیم که مدتی است به علت کمبود بودجه  عملا کار به طور کامل متوقف شده است. کمبود بودجه تلویزیون بیش از همه شامل حال ما شده است. عوامل این سریال از ۱۸ ماه تا ۳ماه برای این کار زحمت کشیده اند و مشکلات مالی در ایامی که نزدیک به عید نورز است شرایط سختی را برایشان رقم زده و بیشتر هزینه دستمزدها داده نشده و همه طلبکارهستند.

کارگردان فیلم سینمایی «نقاب» ادامه داد: متاسفانه کار متوقف شده و به عوامل گفته اند که اگر توانستند سرکار دیگری بروند. این مدتی که گروه تولید را شروع کرد در شرایط سخت و سرما زیر۲۰درجه شهرک دفاع مقدس از ساعت  ۵ صبح  تا ۸ شب کار می‌کردیم بطوری که در بعضی از روزها رکورد ۱۸ساعت کاری هم شکسته شد. اما با شرایط کنونی خستگی برای همه بچه‌ها ماند.

کاظم راست‌گفتار افزود: تا اینجای کار و قسمت‌هایی که آماده شده کار بسیار خوب و سرگرم کننده است و فیلمنامه کیفیت متفاوت و جذابی دارد. اما متاسفانه انگار کار اساسا تعطیل شده است. این قضیه کمبود بودجه دامن گیر بسیاری از سریال‌های دیگر شده است که تهیه کنندگان آنها فعلا از سرمایه شخصی کار را پیش میبرند تا زمانی که تلویزیون با آنها تسویه حساب کند.