سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۲:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب

استقبال از فیلم‌های ایرانی جشنواره بین‌الملل فجر

mohsen-shams

مدیر سامانه فروش بلیت‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: بلیت اغلب فیلم‌های ایرانی حاضر در جشنواره فروش رفته است.

مدیر سامانه فروش بلیت‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: بلیت اغلب فیلم‌های ایرانی حاضر در جشنواره فروش رفته است.

محسن شمس به سوره سینما گفت: تأکید امسال ما برای فروش بلیت ها این است که تمام آثار در بخش های مختلف فیلم های رقابتی، غیر رقابتی، هنر و تجربه، کوتاه و مستند از این امکان بهره‌مند شوند که به صورت تک سانس فروش بلیت داشته باشند. این همان درخواستی است که همیشه مخاطبان جشنواره ای از ما داشته‌اند و ما در بخش سینمای ملی هرگز نتوانستیم به آن جامه عمل بپوشانیم اما حالا موفق شدیم این موضوع را محقق کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مخاطبان به صورت حضوری هم می‌توانند بلیت تهیه کنند، اضافه کرد: در صورت مراجعه مخاطبان، اگر بلیتی برای فروش باقی مانده باشد، به آنان ارائه می کنیم اما پیش بینی می‌کنم برای فیلم های ایرانی تنها از طریق اینترنت خرید بلیت میسر باشد، چون تا امروز بلیت فیلم های «من دیگو مارادونا هستم» و «اعترافات ذهن خطرناک من» به پایان رسیده و بلیت فیلم های «در دنیای تو ساعت چند است؟»، «۳۶۰ درجه» و «قندون جهیزیه» هم رو به پایان است. نیمی از بلیت‌های فیلم «خداحافظی طولانی» هم در همه سالن‌ها پیش‌فروش شده است.

محسن شمس همچنین گفت: سینما ملت به اصحاب رسانه، عوامل فیلم و مهمانان خارجی اختصاص دارد و از پذیرش تماشاگران عادی در این مجموعه معذور هستیم. برای فیلم‌های ایرانی پر مخاطبی که اسم بردم، احتمال برگزاری سانس فوق‌العاده وجود دارد.

امکان خرید بلیت فیلم های حاضر در بخش بین الملل فیلم فجر از طریق درگاه اینترنتی سینما تیکت به نشانی www.cinematicket.org و www.fajrfilmfestival.ir ،www.fajrticket.ir از بامداد چهارشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ایجاد شده است. علاقمندان پس از خریداری بلیت مورد نظر خود از طریق سینما تیکت و دریافت کد رهگیری، می توانند همانند روال معمول خریداری بلیت از سامانه سینما تیکت، با مراجعه به سینماهای تعیین شده در ساعت و روز نمایش آثار، بلیت فیلم مورد نظرشان را دریافت کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>