سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۹:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

«کالسکه» در شبکه نمایش خانگی/ معیریان تیزر «متل قو» و «اسب سفید پادشاه» را ساخت

arash-moayerian

آرش معیریان برای دو فیلم سینمایی تیزر و آنونس ساخت.

آرش معیریان برای دو فیلم سینمایی تیزر و آنونس ساخت.

آرش معیریان نویسنده و کارگردان سینما درباره فعالیت‌های خود به سوره سینما گفت: تماس‌های تلویزیونی بسیاری وجود داشته و فیلمنامه هایی هم برای تولید در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی به دستم رسیده است، اما در اولین ملاقات های حضوری که داریم ، عمده ترین و اصلی ترین مشکل در سر راه تولید بحث سرمایه است که این روزها یکی از بزرگترین مشکلات محسوب می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنان تمایل و اراده برای تولید فیلم و سریال در من وجود دارد و از بین فیلمنامه هایی هم که به دستم رسیده است، یک سریال برای شبکه نمایش خانگی است که متن خوبی دارد. دو فیلمنامه سینمایی که از ساختار و کیفیت خوبی برخوردار است، اما از آنجا که تولید این آثار منوط به تامین منابع مالی است، نمی‌توان اسم پروژه خاصی را آورد و باید منتظر بمانیم تا شرایط مهیا شود.

کارگردان فیلم سینمایی «دریاکنار» ادامه داد: فیلم سینمایی «کالسکه» پیش از نوروز اکران شد و از روز گذشته هم در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است، همچنین فیلم سینمایی «شانس ، عشق ، تصادف» که اکرانش با فروشی در حدود یک میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان به پایان رسید و از هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. ضمن اینکه فیلم سینمایی «دریا کنار» هم مراحل فنی خود را به پایان رسانده و ساخت تیزر و آنونس آن هم انجام شده است و تهیه کننده به دنبال زمان مناسب برای اکران است.

معیریان درباره دیگر فعالیت های خود گفت: علاوه بر ساخت آنونس و تیزر فیلم سینمایی «دریا کنار»، آنونس و تیزر فیلم سینمایی «متل قو» به کارگردانی مسعود نوابی و همچنین «اسب سفید پادشاه» به کارگردانی محمدحسین لطیفی را ساخته و تحویل داده ام و این روزها در کنار این فعالیت‌ها مشغول تدریس هستم و در برنامه «سینما کلاسیک» شبکه نمایش هم به تحلیل آثار سینمای جهان می‌پردازیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>