سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۲:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

بعد از «رخ دیوانه» برای انتخاب نقش، وسواس گرفته‌‌ام

sahar-hashemi

بازیگر فیلم سینمایی «رخ دیوانه» بعد از تجربه بازی در اثر ابوالحسن داودی، نسبت به انتخاب نقش تازه سختگیر شده است.

بازیگر فیلم سینمایی «رخ دیوانه» بعد از تجربه بازی در اثر ابوالحسن داودی، نسبت به انتخاب نقش تازه سختگیر شده است.

سحر هاشمی بازیگر نقش شکوفه در فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به سوره سینما گفت: من فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی هستم و در سال ۸۹ برای بازی در سریال آقای داودی به نام «زمین انسان ها» به آقای داودی معرفی شدم و در هشت قسمت از این سریال ۲۸ قسمتی ظاهر شدم.سال پیش هم برای «رخ دیوانه» در نقش شکوفه تست دادم و قبول شدم.

وی افزود: من یک سریال و یک فیلم سینمایی با آقای داودی کار کردم و این تجربه ها به قدری حرفه ای و لذتبخش بود که باعث شد نسبت به پیشنهادهای دیگر سخت گیر باشم و تا امروز نتوانسته‌ام حضور در پروژه دیگری را قبول کنم. من نقش شکوفه در «رخ دیوانه» را خیلی دوست دارم و اگر بنا به انتخاب و اختیار بود، باز همین همین کاراکتر را برای بازی می‌پسندیدم.

هاشمی همچنین گفت: ویژگی خاص شخصیت شکوفه برای من چند وجهی بودن شخصیت او بود. شکوفه دختری است که در ابتدا فکر می کنیم ترسو و خنگ و بی دست و پاست، اما در ادامه می فهمیم چقدر هم جسور است. کاراکتر شکوفه ویژگی هایی داشت که نه در دورخوانی و نه در هنگام خواندن فیلمنامه به آن نرسیدم و زمانی که می خواستیم فیلمبرداری کنیم، با راهنمایی‌های آقای داودی در بازی من لحاظ شد و بسیار موثر هم بود. به نظر من اگر برای این کاراکتر از یک بازیگر شناخته شده استفاده می شد، حتمن پیش مخاطب لو می رفتیم و او می فهمید این بازیگر به این زودی ها کارش تمام نمی‌شود.

سحر هاشمی در فیلم سینمایی «رخ دیوانه» که این روزها روی پرده است، اولین بازی سینمایی خود را در کنار طناز طباطبایی، صابر ابر، نازنین بیاتی، ساعد سهیلی، امیر جدیدی و … تجربه کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>