سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب

«در دنیای تو ساعت چند است؟» در راه اکران/ سود و زیان جشنواره فجر برای اکران فیلم‌ها

dar-donyaye-to-saat

مدیر دفتر پخش نسیم صبا از احتمال اکران عمومی «در دنیای تو ساعت چند است؟» بعد از جشنواره بین‌المللی فجر خبر داد.

مدیر دفتر پخش نسیم صبا از احتمال اکران عمومی «در دنیای تو ساعت چند است؟» بعد از جشنواره بین‌المللی فجر خبر داد.

سعید خاکی درباره تاریخ اکران اولین فیلم صفی یزدانیان به سوره سینما گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نشده اما تلاش ما بر این است که با سینماداران به توافق برسیم و فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» را در نیمه اردیبهشت‌ماه و پس از پایان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران کنیم. اگر وزارت ارشاد و شورای صنفی نمایش از ما حمایت کنند ان شا الله این اتفاق رخ خواهد داد. می‌توان گفت احتمال ۹۰ درصدی برای نمایش فیلم وجود دارد.

وی افزود: جشنواره بین المللی زمانی می‌تواند در فروش خوب فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» موثر باشد که ما بلافاصله پس از این رویداد بتوانیم فیلم را به نمایش در بیاوریم. در صورتی که این اتفاق نیفتد جشنواره دستاورد چندانی برای سینما ندارد، به خصوص که برخی از سالن های مهم شهر مثل سینما آزادی را هم به این رویداد اختصاص داده اند و فروش فیلم های روی پرده با افت نسبی روبرو خواهد شد.

پخش‌کننده فیلم سینمایی «استراحت مطلق» گفت: فیلم های «قندون جهیزیه» و «خنده‌های آتوسا» را در اکران اول و دوم عید فطر روی پرده خواهیم آورد. فیلم علی ملاقلی پور هم در جشنواره بین‌المللی به نمایش در می آید اما من نسبت به تأثیر این حضور برای فروش فیلم خوشبین نیستم، متولیان جشنواره برای تبلیغات این رویداد، فعالیت خاصی انجام ندادند. امسال اولین سالی است که بخش بین‌الملل از بخش داخلی جدا شده اما به نسبت این اولین بودن، اقدام خاصی صورت نگرفته است.

فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» به تهیه‌کنندگی علی مصفا و به کارگردانی صفی یزدانیان درباره زنی است که بعد از سال‌ها به ایران بازمی گردد و با عاشق قدیمی خود روبرو می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>