سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۱:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب

شهابی سال ۹۲ «پایان دنیا» را می‌سازد

hosein-shahabi

حسین شهابی با پایان نگارش فیلمنامه سینمایی «پایان دنیا» سال ۹۲ مقدمات تولید این فیلم را آغاز می‌کند. حسین شهابی درباره فعالیت جدید خود به سوره سینما گفت: از مدتی پیش نگارش فیلمنامه سینمایی با نام موقت «پایان دنیا» را آغاز کرده‌ام که هم اکنون طرح آن آماده شده است. این فیلمنامه سینمایی با نگاه اجتماعی […]

حسین شهابی با پایان نگارش فیلمنامه سینمایی «پایان دنیا» سال ۹۲ مقدمات تولید این فیلم را آغاز می‌کند.

حسین شهابی درباره فعالیت جدید خود به سوره سینما گفت: از مدتی پیش نگارش فیلمنامه سینمایی با نام موقت «پایان دنیا» را آغاز کرده‌ام که هم اکنون طرح آن آماده شده است. این فیلمنامه سینمایی با نگاه اجتماعی به موضوع ۲۱ دسامبر و شایعاتی که درباره پایان دنیا بود می‌پردازد. محور داستان درباره خانواده بزرگی است که به بهانه پایان دنیا از نقاط مختلف دور هم جمع می‌شوند.

شهابی افزود: فیلم  به کنکاشی در واکنش آدم‌ها نسبت به مقوله مرگ و سوالاتی که از چرایی این اتفاق یعنی به اتمام رسیدن دنیا در ذهن آنها ایجاد می‌شود می‌پردازد. کار روی این فیلمنامه با حساسیت ادامه دارد و امیدواریم طبق برنامه ریزی انجام شده بتوانیم اوایل سال آینده تولید آن را شروع کنیم. احتمالا تهیه کنندگی این فیلم به عهده خودم باشد.

فیلم سینمایی «روز روشن» با بازی پانته‌آ بهرام، مهران احمدی، امیررضا دلاوری و … در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و در نوبت اکران سال ۹۲ است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>