سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۸:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب

«آخر خط» تا پایان اردیبهشت‌ماه تمام می‌شود/ داستان دو برادر در جنوب تهران

ali-ansarian1

۷۰ درصد از تصویربرداری فیلم ویدئویی «آخر خط» به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر انجام شد.

۷۰ درصد از تصویربرداری فیلم ویدئویی «آخر خط» به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر انجام شد.

سحر صباغ‌سرشت به سوره سینما گفت: تا کنون ۷۰ درصد از فیلم ویدئویی «آخر خط» به تهیه کنندگی من و علی انصاریان و نویسندگی و کارگردانی رحیم بهبودی‌فر، جلوی دوربین رفته و کل کار حتما تا پایان اردیبهشت‌ماه تمام می‌شود. در این مدت با دشواری های زیادی روبرو بودیم،این فیلم ویدئویی لوکیشن‌های زیادی داشت که از مناطق جنوبی شهر تا محله‌های شمالی را در بر می گرفت.

وی افزود: «آخر خط» یک اثر اجتماعی – پلیسی است و زندگی دو برادر را در جنوب شهر روایت می کند که برای رها شدن از مخمصه ای تلاش می‌کنند. آنان با یک دختر جوان آشنا می‌شوند که متعلق به قشر مرفه جامعه است و … . ما بلافاصله بعد از پایان تصویربرداری وارد مرحله تدوین می‌شویم. بعد از آن هم در سریع ترین زمان ممکن فیلم را وارد بازار کنیم. من در این مدت این شانس را داشتم که یک گروه تولید تلاشگر و حرفه ای همراهی ام کنند و اگر زحمات آنان نبود، طی شدن این پروژه تا این مرحله در این مدت زمان میسر نبود.

این تهیه‌کننده گفت: علی انصاریان در این فیلم بازی هم می‌کند، پس بار اعظم کار را روی دوش من گذاشته شده و در واقع او و دوستان در این پروژه به من اعتماد کردند. من از این همکاری راضی هستم و فکر می‌کنم خروجی خوبی داشته باشیم. بعد از اینکه «آخر خط» در شبکه نمایش خانگی توزیع شد، تلاش می‌کنیم زمینه پخش آن از تلویزیون را هم فراهم کنیم.

در فیلم ویدئویی «آخر خط» علی انصاریان، مهران رنجبر، سارا منجزی، شایسته ایرانی، محمدرضا داودنژاد، سامان ارسطو، میثاق جمشیدی، اکبر قدمی و … حضور دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>