سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۲:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب

«عقاب صحرا» برای اکران عمومی کوتاه می‌شود

oghabe-sahra

فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت برای نمایش عمومی چند دقیقه کوتاه می‌شود.

فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت برای نمایش عمومی چند دقیقه کوتاه می‌شود.

عباس اکبری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به سوره سینما گفت: از نتیجه‌ای که فیلم سینمایی «عقاب صحرا» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به دست آورد راضی هستم. استقبال از فیلم خیلی خوب بود. سالن‌های نمایش‌دهنده پر از تماشاگر بود. «عقاب صحرا» پروانه نمایش اصلی دارد. مدت زمان یک فیلم برای اکران عمومی بین ۹۰ تا ۹۵ دقیقه است. زمان فیلم ما ۱۰ دقیقه بیشتر از این زمان است بنابراین برای رسیدن به مدت زمان مطلوب برای اکران عمومی احتمالا دقایقی از فیلم با نظارت مهرداد خوشبخت کارگردان فیلم حذف خواهد شد.

اکبری درباره ارزیابی خود از داوری‌ها در جشنواره فجر گفت: وقتی در  جمعی شرکت می‌کنیم باید اصول و قوانین آن جمع را هم بپذیریم. با داوری مشکلی نداشتیم. اصولا رأی محترم داوران را همیشه باید پذیرفت. این تهیه‌کننده درباره تمایلش به ساخت پروژه‌های میلیاردی گفت: برای تهیه‌کنندگی به سراغ هر سوژه‌ای که به درد فرهنگ بخورد می‌روم و فرقی نمی‌کند فیلمی که در این راستا می‌سازم میلیاردی باشد یا ارزان. مهم این است که ریخت و پاش نداشته باشد.

فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت داستانی تاریخی دارد که در سالهای ششم تا هشتم هجری و از هدیبه تا فتح مکه رخ می دهد و داستان زندگی شخصی به نام ابوبصیر را روایت می‌کند. روناک یونسی، شهرزاد کمال زاده، حسین سلیمانی، افشین نخعی و… بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>