سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۱:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب

«داستان خانواده فرشچی» کلید خورد/ فیلم تازه مجید برزگر در فرانسه

majid-barzegar1

مجید برزگر که این روزها دو فیلم سینمایی «پرویز» و «پریدن از ارتفاع کم» را در گروه «هنر و تجربه» اکران دارد، فیلم جدید خود را کلید زد.

مجید برزگر که این روزها دو فیلم سینمایی «پرویز» و «پریدن از ارتفاع کم» را در گروه «هنر و تجربه» اکران دارد، فیلم جدید خود را کلید زد.

سوره سینما- این کارگردان و تهیه کننده چند روز پیش به فرانسه رفت تا آخرین فیلم سینمایی خود را در مقام تهیه‌کننده جلوی دوربین ببرد. کارگردانی «داستان خانواده فرشچی» را نادر تکمیل همایون به عهده دارد و شنیده می‌شود به جز دو بازیگر ایرانی گلاب آدینه و بابک حمیدیان سایر گروه پشت دوربین و هنرمندان فرانسوی هستند.

نادر تکمیل همایون کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی پیش از این هم فیلم سینمایی «تهرون» را محصول مشترک ایران و فرانسه جلوی دوربین برده بود. وی پیش از این دو کتاب «رویای امریکایی» و «کابوس امریکایی» را منتشر کرده است. وی کارگردانی فیلم مستند «ایران:یک انقلاب سینمایی» در رابطه با بررسی سینمای مستند ایران را در کارنامه هنری خود دارد. او در این مستند با اغلب سینماگران صاحب نام سینمای ایران به گفتگو نشسته بود.

majid-barzegar2

مجید برزگر پیشتر فیلم «پرویز» و «فصل باران‌های موسمی» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>