سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ بهمن ۱۳۹۱ در ۸:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب
مجموعه نوروز 92/

تصویربرداری «پایتخت ۲» به تهران رسید

paytakht2

تصویربرداری سکانس‌های تهران مجموعه «پایتخت ۲» به کارگردانی سیروس مقدم شروع شد.

تصویربرداری سکانس‌های تهران مجموعه «پایتخت ۲» به کارگردانی سیروس مقدم شروع شد.

الهام غفوری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۲» درباره آخرین خبرها از این مجموعه به سوره سینما گفت: ۶قسمت از این مجموعه تلویزیونی تصویربرداری شده است. قسمت‌های مربوط به شهرهای شمالی و جاده‌ای ضبط شده است. از سه روز پیش گروه تصویربرداری خود را در تهران آغاز کرده است.

غفوری ادامه داد: تصویربرداری در تهران تا دو هفته آینده ادامه دارد و بعد از آن عازم قشم خواهیم شد. در قشم از بازیگران بومی استفاده خواهیم کرد. همزمان با تصویربرداری نگارش فیلمنامه توسط کوروش نریمانی، حسن وارسته و محسن تنابنده ادامه دارد. تنابنده سرپرست نویسندگان است.

وی درباره پیش‌بینی خود از استقبال مخاطبان از «پایتخت ۲» گفت: امیدواریم سری دوم این مجموعه هم به اندازه سری اول مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. نگارش این مجموعه با عجله صورت نگرفته و دو سال زمان برده است.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: یک گروه حرفه‌ای «پایتخت ۲» را می‌سازد و سیروس مقدم به عنوان یکی از با تجربه‌ترین کارگردانان مجموعه‌های تلویزیونی، کارگردانی را به عهده دارد، بازیگران در اجرای نقش جاافتاده‌اند، قصه‌های جذابی در سری دوم این مجموعه روایت خواهد شد. از شمال تا جنوب ایران را در این مجموعه خواهیم دید.

تهیه‌کننده مجموعه «تا ثریا» گفت: جذابیت‌های جغرافیایی ایران در سری دوم «پایتخت» به تصویر کشیده خواهد شد. بنابراین خیلی به نتیجه کار امیدوار هستیم. البته پیش‌بینی واکنش مخاطبان سخت است ولی تمام گروه با رفتاری حرفه‌ای مشغول ساخت این مجموعه هستند امیدواریم که مردم «پایتخت ۲» را مثل قسمت اول دوست داشته باشند.

غفوری افزود: خیلی دوست داشتیم که شهرهای مختلف در مسیر قشم را با قصه‌های مختلف به تصویر بکشیم اما چون زمان زیادی تا عید نداریم نتوانستیم برای شهرهای مختلف قصه بنویسیم و تصویربرداری داشته باشیم. با این حال گستره جغرافیایی متنوعی از شمال تا جنوب در «پایتخت۲»با داستان‌های جذاب تصویر خواهد شد.

در این مجموعه علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، مهران احمدی و … بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>