سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

توکلی و ابر امروز در نمایشگاه کتاب

bahram-tavakoli

بهرام توکلی به همراه صابر ابر امروز شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه برای حضور در نشست «من، کتاب، حرفه‌ام» به نمایشگاه کتاب می‌روند.

بهرام توکلی به همراه صابر ابر امروز شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه برای حضور در نشست «من، کتاب، حرفه‌ام» به نمایشگاه کتاب می‌روند.

سوره سینما- نشست «من، کتاب، حرفه ام» که در سرای اهل قلم بخش بین الملل بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود، روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ میزبان بهرام توکلی نویسنده و کارگردان «من دیه گو مارادونا هستم» و صابر ابر بازیگر سینما و تئاتر می شوند.

هدف از برگزاری این نشست که با حضور چهره های شاخص و مطرح فرهنگی هنری هر روز در نمایشگاه کتاب برپا می شود، ترویج کتابخوانی است. همچنین در این نشست توکلی و ابر درباره خاطرات خود از کتاب و کتاب خوانی صحبت می کنند. در بخشهایی از جلسه پرسش و پاسخ نشست «من، کتاب، حرفه‌ام» این هنرمندان درباره مواجه خود با کتابهای غیرفارسی زبان به گفتگو می پردازند.

محمدرضا مقدسیان منتقد سینما نیز در این نشست به عنوان مجری و کارشناس حضور دارد. طی روزهای گذشته هنرمندانی همچون همایون شجریان، طهمورث پورناظری، حمیدرضا صدر، روح‌الله حجازی، منصور ضابطیان و… حضور داشته‌اند. نشست «من، کتاب، حرفه‌ام» در سرای اهل قلم بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در سالن شماره ۶ کتابهای خارجی برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>