سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۲:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب
راعی در گفتگو با سوره سینما:

به فیلمی که حاشیه نداشته باشد بی‌مهری می‌شود

mojtaba-raei

کارگردان فیلم سینمایی «ترنج» تاکید کرد آثاری با اقبال عمومی مواجه می‌شوند که حاشیه‌سازی کنند.

کارگردان فیلم سینمایی «ترنج» تاکید کرد آثاری با اقبال عمومی مواجه می‌شوند که حاشیه‌سازی کنند.

مجتبی راعی با انتقاد از مدیریت سینما در سال‌های اخیر به خبرنگار سوره سینما گفت: مدتی است شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که یک فیلم تنها در صورت پرحاشیه بودن می‌فروشد و آثار خوب و قابل قبول بی‌حاشیه نمی‌توانند موفقیتی در گیشه به دست بیاورند.

کارگردان «ترنج» ادامه داد: در سالی که گذشت آثار پرفروشی داشته‌ایم که تنها به خاطر حاشیه داشتن و جنجال‌های اطرافشان توانسته‌اند مخاطب جذب کنند.

وی افزود: برای مثال فیلم «من مادر هستم» تنها با اتکا به همین مسائل توانست به فروش بالا برسد. در شرایط حاضر فیلمساز باید برای پر فروش بودن فیلمش یا آن را به همراه حاشیه تولید کند و یا پس از تولید برایش حاشیه مصنوعی بسازد.

مجتبی راعی درباره اکران عمومی «ترنج» گفت: این فیلم با مشکلاتی مواجه است که پس از حل شدن آنها باید در مورد نمایش عمومی آن صحبت کرد.  در حقیقت این پخش‌کننده «ترنج» است که باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

فیلم سینمایی «ترنج» به کارگردانی مجتبی راعی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت.­­­­


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>