سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

«چند متر مکعب عشق» اوایل خردادماه در شبکه نمایش خانگی

chand-metre-mokaab

مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری از توزیع فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری از توزیع فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

سعید خندق‌آبادی به سوره سینما گفت: توزیع «چند متر مکعب عشق» تا اوایل خردادماه در ۱۵۰ هزار نسخه در شبکه نمایش خانگی انجام خواهد شد. فیلم ویدئویی «شیوا» و سینمایی «آتش بس ۲» نیز تا پایان بهار به بازار می‌آیند. فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» را نیز خریداری کرده ایم و به زودی دی وی دی های این اثر سینمایی نیز در دسترس مردم قرار می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای فروش بهتر آثار سینمایی در شبکه نمایش خانگی تدبیری اندیشیده شده، توضیح داد: تبلیغات مربوط به ورود یک اثر سینمایی به بازار نمایش خانگی در دی وی دی آثار دیگر انجام می شود و ما با تیزرهایی که در هر دی وی دی گنجانده ایم، پخش این فیلم ها را به اطلاع مخاطبان می رسانیم. تهیه کنندگان سینمای ایران معمولا تبلیغات خود را در زمان اکران عمومی فیلم انجام می دهند چون فیلمی که گیشه خوبی داشته باشد در هنگام توزیع شبکه نمایش خانگی نیز موفق می شود. برای مثال «شیار ۱۴۳» هم اکران خوبی داشت و هم در شبکه نمایش خانگی فروشی سیصد هزار نسخه ای داشت.

خندق آبادی همچنین گفت: طبعا به تناسب نیاز عرصه ای که در آن مشغول به خدمت هستم جشنواره های سینمایی و فیلم های روز را دنبال می کنم. برداشت من از جشنواره فجر سی و سوم این است که پرفروش هایش را در اکران نوروز به مردم نشان دادیم و برای آینده اکران عمومی سال جاری، کمی نگرانی وجود دارد. امیدوارم تلویزیون با ارائه تسهیلاتی به فیلمسازان در زمینه پخش تیزر، چه در زمان اکران عمومی و چه در هنگام پخش در شبکه نمایش خانگی، به فروش هر چه بیشتر فیلم ها کمک برساند.

در «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی، ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، مسعود میرطاهری و … بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>