سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

احتمال شروع بازسازی سینما بهمن در ماه رمضان/ سینماها در انتظار اکران دوم بهار

salon-cinema

احتمال آغاز بازسازی سینما بهمن تهران در ماه رمضان امسال وجود دارد.

احتمال آغاز بازسازی سینما بهمن تهران در ماه رمضان امسال وجود دارد.

میثم مرادی مدیر این سینما به سوره سینما گفت: مدتی است موسسه بهمن سبز در اندیشه بازسازی سالن بهمن است. ما می خواهیم این کار را به زمانی موکول کنیم که گیشه کلی سینما دچار رکود نسبی می‌شود. چنین اتفاقی معمولا در ماه رمضان هر سال رخ می‌دهد، به همین دلیل ممکن است ما هم بازسازی سینما بهمن را در این زمان آغاز کنیم. اگر این اتفاق رخ بدهد سینما برای یک مدت زمان ۵ ماهه برای تغییرات کلی و جزئی تعطیل می شود تا بعد از آن از آغاز سال ۹۵ با یک سالن جدید و امکانات بسیار بهتر در خدمت مردم باشیم.

وی درباره اینکه اکران فیلم‌های جدید در سینما بهمن از چه تاریخی آغاز می شود، گفت: یکی از سالن های سینما بهمن همیشه هماهنگ با سینما استقلال است. با توجه به اینکه این سالن با فیلم سینمایی «اسب سپید پادشاه» قرارداد دارد ما هم با همین فیلم اکران نیمه دوم بهار را آغاز خواهیم کرد. وضعیت فیلم سالن دوم سینما بهمن اما هنوز مشخص نیست.

مرادی درباره فروش این روزهای سینما بهمن گفت: ما از اسفندماه سال گذشته تا کنون، همچنان دو فیلم «ایران برگر» و «رخ دیوانه» را نمایش می‌دهیم. با توجه به اینکه زمان اوج فروش این آثار طی شده ، این روزها استقبال از سینما چندان راضی‌کننده نیست اما به زودی با روی پرده آمدن فیلم های جدید رونق تازه‌ای به سینما برمی‌گردد.

سینما بهمن که در میدان انقلاب واقع شده متعلق به حوزه هنری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>