سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۹:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب

«آرمانشهر» در راه اکران پاییز/ انتظار جایزه از جشنواره فیلم فجر نداشتم

arman-shahr

محسن علی‌اکبری معتقد است مشارکت سرمایه بین کشورهای مختلف به نفع سینمای منطقه است.

محسن علی‌اکبری معتقد است مشارکت سرمایه بین کشورهای مختلف به نفع سینمای منطقه است.

علی‌اکبری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آرمانشهر» به سوره سینما گفت: این فیلم برای دریافت پروانه نمایش مورد خاصی ندارد و ما به زودی برای اکران پاییز اقدام خواهیم کرد. این فیلم در بخش بین‌الملل جشنواره فجر به نمایش درآمد، به خاطر استقبال کمی که از این فستیوال شد آثار مخاطب چندانی نداشتند و اغلب کسانی که در سالن حضور داشتند یا دانشجویان سینما بودند یا هنرمندانی که صاحبان آثار دعوت کرده بودند.

وی افزود: این فیلم هیچ جایزه ای دریافت نکرد و این مساله اصلا دور از انتظار نبود. ۵ نفر از ۷ داور جشنواره فیلم فجر خارجی بودند و مسلما هیچ امتیازی برای فیلم های ایرانی قائل نشدند. «آرمانشهر» پتانسیل دیده شدن دارد و شروع خوبی برای همکاری سینمایی با کشورهای دیگر در زمینه تولید بود. مسلما در پروژه های بعدی هم انگیزه کار بیشتر است. مشارکت سرمایه بین کشورهای مختلف به نفع سینمای منطقه است و به اکران فیلم در سطح بین الملل کمک می‌کند.

«آرمانشهر» به کارگردانی حسن ناظر در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده رفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>